For de som ikke får sove i kveld så er det et par kamper fra i fjor her:
Bjørn Bergmann tilbake?!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Trodde et øyeblikk at Gary Martin var på vei tilbake jeg nå👍 1Kommentar
-
-
For de som ikke får sove i kveld så er det et par kamper fra i fjor her:
KOM HJEM BJØRN!!!Gi alt, stå på LSKKommentar
-
Men så kan det tenkes at han har lært noe på de årene siden han var her sist... F.eks flere mål på kampene han spiller. Og erfaring er vel sjeldent dumt. men bortsett fra det er jeg helt enig, man må være sulten hvis det skal ha noe hensiktSkal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339Kommentar
-
Jeg går ut i fra at grunnen til at han ankom Norge i går er pga karantenekravet som slår inn på reisende fra Island ved midnatt.
Jeg tror og håper at en kontrakt blir annonsert i løpet av dagen, og presentasjon, som om han trengte det, i pausen mot Ull/Kisa.👍 4Kommentar
-
Må innrømme at endel har gått i glemmeboka. Er han like god med begge beina? Jeg så en youtube video og omtrent alle involveringer han hadde var med venstre i starten. Senere i videoen setter han f.eks straffespark med høyre. Noen som husker detaljer her?Kommentar
-
Om han er helt tofots vet jeg ikke, men han er iallfall en av de aller mest elegante spillerne jeg har sett i vår drakt noen gang, en teknisk begavelse som ikke har noe i OBOS å gjøre. Det er helt latterlig hvis han skal spille for oss nå, vi er langt under hans nivå. Jeg håper bare at kroppen hans er i orden. Han hadde en del ryggplager sist han var her.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum👍 1Kommentar
-
Hvis en legger litt det romantiske bak, og ser litt på hvorfor han signeres. Er dette som et resultat av at TLO ikke får det til å fungere i OBOS? Hva er tanken med signeringen av SMH? Hva skjer med Sannes? Hadde dette skjedd hvis TLO sto med 10 kasser? Eller er dette en sjanse som en rett og slett ikke kunne la seile forbi?👍 1Kommentar
-
Men det virker jo som om Bakke egentlig ønsker en tier i laget, og at det kanskje er mangel på en slik spiller som gjør at vi spiller 433 nå.
Minner om uttalelsene til Bakke om Smarason:
- Så kan man snakke mye om formasjon og sånne ting. Slik troppen er bygd opp, så vi før sesongen at vi hadde indreløpere og kantspillere som er bedre i 4-3-3 enn i 4-4-2. Så lenge Smárason er langtidsskadet, som en naturlig tier, forsterkes det bildet. Arnór hadde vært fin å ha i disse kampene, og ville gitt oss flere strenger å spille på. Da kunne vi ha variert mer både fra start og underveis i kampene. Da ville vi hatt et bindeledd som hadde satt opp Thomas Lehne Olsen i interessante posisjoner. Men kantspillerne og indreløperne må også gi Thomas bedre arbeidsvilkår. Men en ting er jeg sikker på: Thomas Lehne Olsen kommer til å komme sterkt tilbake.
Sånn sett så signeres han vel nettopp fordi han kan gi oss en tydelig tier i stallen, som gir Bakke flere strenger å spille på.👍 1Kommentar
-
Tenker mer at Bergmann fyller rollen som Bakke hadde ønska Smarason til. Altså, at vi kan bytte ut Smarason med Bergmann i uttalelsene til Bakke.
Bergmann kommer inn som en tydelig tier. Lar oss spille 4411 eller bare snu treern på midten. Bergmann bak Lehne som en tier som setter opp Lehne i gode posisjoner, i tillegg til at han jo er en viss måltrussel selv.
Kommentar
-
Bjørn er en annerledes type.
Bryr seg ikke om fotball for eksempel.
👍 1Kommentar
-
Skit i det, sett han rett inn på laget. Så tar vi heller 0-3 resultat noen kamper. Langt fra sikkert at vi tar poeng uansett. Fortsatt gode muligheter for at vi klarer kvalikk. Samme om vi er beste eller dårligste kvalik-lagKommentar
Kommentar