Karakterbok, LSK - Ull/Kisa

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • MortenA
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2007
    • 3439

    Karakterbok, LSK - Ull/Kisa

    Skuffende å spille uavgjort når vi har ledet to ganger. Ellers er det en del disponeringer fra Bakke både fra start og underveis som gjør at det ikke blir tre poeng. Laget virker ikke å være forberedt på å gå i krigen og lar nok en gang motstander vinne andreballer og få store rom og god tid. Spørsmålet er om Salquist og Amundsen er for like i spillestil og innstilling slik at laget hadde tjent på å slippe til Slørdahl.


    Coppens: 5
    Kan ikke lastes for baklengsmålene og har et par matchvinner redninger. Noen klønete involveringer, men stort sett en grei jobb.

    Melgalvis: 3
    Anonym i store deler av kampen. God innsats, men lider av svakt tempo. Svake innlegg på slutten trekker også ned. Uforståelig at han holder Ranger på benken.

    Salquist: 4
    Stort sett grei kontroll, men stygg minus når han rygger slik at Ringstad får skyte.

    Amundsen: 4
    Bevegelig i banespillet, og ikke involvert i noen av målene. Usikker på hva som skjedde når han lot innlegget passere som skapte en stor sjanse for U/K.

    Rafn: 6
    Løper mest av alle i dag og mange gode involveringer. Deilig å se selvtilliten og formen er i anmarsj.

    Kairinen: 7
    Klassespiller. Perfekt crosser på 1-0, og stort sett gode beslutninger med ballen. Må starte dypere i banen slik at han kan bygge opp angrepene våre.

    Mathew: 5
    Arbeidsjern som gjør en veldig god defensiv jobb. Unngår de stygge feilpasninger som har preget de foregående kampene.

    Krogstad: 3
    Er ikke venn med ballen, men redder seg inn med mye løping. Korrekt byttet ut til pause.

    DG: 7
    Herlig scoring og enorm arbeidsinnsats. Fikk utnyttet farten sin i større grad enn tidligere, og offensiv innstilling.

    Lehne-Olsen: 4
    Endelig hull på byllen og får et bonuspoeng for det. Spiller dog 15-20 min. for lenge.

    Knudsen: 7
    Endelig med fra start og gjør en kjempekamp. God med ball og sterk innsats. Lekker assist til TLO og burde hatt en til på Kallevågs sjanse.

    Kallevåg: 4
    Anonym i sitt innhopp og burde scoret når Knudsen setter han opp.

    SKM: 5
    Nok et bra innhopp. Blir villig med på overganger og har grei kontroll på sin side.

    Mauritz: -
    Fikk 15 min. og gjorde et godt inntrykk. Bevegelig og innsatsvillig.

    Moses: -
    Kommer til et par halvsjanser og er villig til å ta overgangene. Litt uvenn til han å være med ballen.

    Ødemarksbakken: -
    Kastet innpå helt på slutten uten å komme til noen sjanser.


    Bakke: 2
    Møter et Ull/Kisa som sliter på hjemmebane og da er kun tre poeng godt nok. Merkelige valg både før start og underveis. Gjør mange endringer på laget som vant på tirsdag, og den eneste som var vellykket var Knudsens inntreden. Endringene underveis er også i stor grad uforståelige. Byttet av Krogstad og Kallevåg var riktig, og man kan lure på om Krogstad burde startet fremfor å få innhopp slik som sist. Å la TLO spille 75 min. var 15-20 for mye. Spørsmålet er om han heller burde kommet inn slik som sist. Moses som gjorde en god kamp sist blir avspist med 15 min. i dag. Sannes som startet sist fikk ikke et innhopp en gang.
    Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?
Working...