LSK - Raufoss

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • occean-fan!
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2006
    • 729

    #61
    Kramper gidder de ikke. Late faener. Skjønner hvorfor Per Berg ga faen.

    Kommentar

    • occean-fan!
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2006
      • 729

      #62
      noen må gå

      Kommentar

      • Holterkanari
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Aug 2009
        • 580

        #63
        Raufoss med 10 mann ble for sterke
        ________________________
        TB

        Kommentar

        • Kanarivogel89
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2006
          • 4560

          #64
          Ord blir fattige. Jeg gidder ikke

          Kommentar

          • Tommy og Tigeren
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2017
            • 276

            #65
            Beste utgaven av et LSK lag på MAAAANGE år. Stå på gutta Romerikes stolthet.

            Kommentar

            • kunden
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2005
              • 2364

              #66
              Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
              Mauritz ferdig. Trist
              Det var nok det siste vi av han, ja

              Kommentar

              • HSft
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2004
                • 6079

                #67
                Opprinnelig skrevet av Sailor Man

                Bullshit. Alle er elendige. Knudsen også.
                Tull, er ikke sånn at alle er ræva fordi vi ikke får med oss poeng. Stopperparet vårt er helt bortevekk, men mange andre gjør en ok kamp.

                Christiansen spiller en feilfri kamp. Knudsen har noen feil, men er en herlig spiller som skaper mye. Lagets store stjerne nå. Lehne med mål i to kamper på rad, begynner å ligne noe. Kairinen er god til å fordele ball. Får helt hetta og mister hue om han er forbi et pressledd, vil heller ha han som midtstopper enn indreløper, om han ikke får fortsette som anker. SKM gjorde en ganske bra kamp. Ellers mye dårlig på resten.

                Kommentar

                • occean-fan!
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Nov 2006
                  • 729

                  #68
                  Viktig at Ham-Kam heller ikke vant idag.

                  Kommentar

                  • Lars Henrik Dahl
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2020
                    • 2301

                    #69
                    Hva har Slørdal gjort galt? Det har nå blitt rotert på samtlige plasser bortsett fra de to som har forårsaket flesteparten av poengtapene våre

                    Kommentar

                    • HSft
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2004
                      • 6079

                      #70
                      Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl
                      Hva har Slørdal gjort galt? Det har nå blitt rotert på samtlige plasser bortsett fra de to som har forårsaket flesteparten av poengtapene våre
                      Slørdahl må starte neste! Burde definitivt kommet inn her også. Hvor lenge er Sandberg ute?

                      NEsten så jeg er frista til å foreslå KAirinen som stopper for å få ut begge to neste runde. Slørdahl - Kairinen ?

                      Kommentar

                      • Dumbo
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jul 2004
                        • 499

                        #71
                        Opprinnelig skrevet av HSft

                        Tull, er ikke sånn at alle er ræva fordi vi ikke får med oss poeng. Stopperparet vårt er helt bortevekk, men mange andre gjør en ok kamp.

                        Christiansen spiller en feilfri kamp. Knudsen har noen feil, men er en herlig spiller som skaper mye. Lagets store stjerne nå. Lehne med mål i to kamper på rad, begynner å ligne noe. Kairinen er god til å fordele ball. Får helt hetta og mister hue om han er forbi et pressledd, vil heller ha han som midtstopper enn indreløper, om han ikke får fortsette som anker. SKM gjorde en ganske bra kamp. Ellers mye dårlig på resten.
                        Vi kan ikke ha sett samme kamp. Eventuelt har du lagt lista veldig lavt for hva som er bra.

                        Kommentar

                        • Lars Henrik Dahl
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2020
                          • 2301

                          #72
                          Nå er det ikke en gang en fordel at Tromsø og Ranheim tapte. Ble i stedet poeng til lag vi kunne konkurrert mot

                          Kommentar

                          • Raskolnikov
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Sep 2005
                            • 1453

                            #73
                            Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl
                            Hva har Slørdal gjort galt? Det har nå blitt rotert på samtlige plasser bortsett fra de to som har forårsaket flesteparten av poengtapene våre
                            Mesfins supersignering Amundsen kan ikke settes ut av laget.
                            Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

                            Kommentar

                            • Sailor Man
                              Moderator
                              • Jun 2007
                              • 1396

                              #74
                              Opprinnelig skrevet av HSft

                              Tull, er ikke sånn at alle er ræva fordi vi ikke får med oss poeng. Stopperparet vårt er helt bortevekk, men mange andre gjør en ok kamp.

                              Christiansen spiller en feilfri kamp. Knudsen har noen feil, men er en herlig spiller som skaper mye. Lagets store stjerne nå. Lehne med mål i to kamper på rad, begynner å ligne noe. Kairinen er god til å fordele ball. Får helt hetta og mister hue om han er forbi et pressledd, vil heller ha han som midtstopper enn indreløper, om han ikke får fortsette som anker. SKM gjorde en ganske bra kamp. Ellers mye dårlig på resten.
                              Går du på lykkepiller eller? Motstanden er Raufoss med ti mann. At du klarer å se så mye positivt i det er beundringsverdig på et vis.

                              Ingen som spilte på det laget i dag skal gå hjem og tenke at de gjorde en god kamp, tross alt.

                              Kommentar

                              • kunden
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jun 2005
                                • 2364

                                #75
                                Stallen må fornyes. Som Mesfin har sagt, det lar seg ikke gjøre over natta, Spillera har kontrakter.. Dette er et resultat av det sløseriet vi dreiv med for 15 år sia. Som igjen har fått oss i uføret.
                                Er vi jævlig heldige med la oss si 2 signeringer i tillegg til BBS kan det holde til kvalik. Hvis ikke kan dette gå som mange har nevnt tidligere, virkelig ille. For hadde noen skrevet her for nøyaktig ett år siden at vi såvidt klarte U mot Raufoss hjemme(med 11 mot 10 i store deler av andre), da hadde ikke mange trudd at det var mulig. Bortsett fra GIF
                                Last edited by kunden; 17.08.2020, 19:08. Begrunnelse: Glemte å legge til overtall

                                Kommentar

                                • hthaug
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Nov 2004
                                  • 432

                                  #76
                                  Har faen ikke ord. Klarer 2-2 hjemme mot Raufoss og 10 mann, Dette gidder jeg faen ikke lengre.

                                  Kommentar

                                  • HSft
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2004
                                    • 6079

                                    #77
                                    Opprinnelig skrevet av Sailor Man

                                    Går du på lykkepiller eller? Motstanden er Raufoss med ti mann. At du klarer å se så mye positivt i det er beundringsverdig på et vis.

                                    Ingen som spilte på det laget i dag skal gå hjem og tenke at de gjorde en god kamp, tross alt.
                                    Kan fort tape mot et dårlig lag med 10 man selv om 3 spillere har spiller ganske bra og 2 ikke er helt elendig. Fortsatt 6 spillere igjen. Jeg er ikke så skuffa i dag, siden forventningene mine før kampen allerede var på bunn. Stopperne klarte uansett å skuffe meg, noe som er en prestasjon i seg selv.

                                    Kommentar

                                    • Playboy1
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2003
                                      • 2151

                                      #78
                                      Altså , vi kan si og har sagt mye om hvor ræva vi har vært fremover på banen. Men nå tror jeg forsvarsspillet og spesielt stopperne våres topper dette.
                                      Har vi ikke noe annet å sette inn ? Kan jo ikke bli værre.
                                      Amundsen var brukbar i starten , vært helt horribel etterpå . Salquist ikke stort bedre , samt Han/holdningen ser Ikke ut som han egentlig vil være på banen for oss.

                                      Kommentar

                                      • plantemiddel
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Feb 2012
                                        • 806

                                        #79
                                        Dette var utrolig dumt. Med seiern på de to siste kunne man ha heng på andreplassen og en teoretisk sjanse for opprykk. Nå er alt bare dritt.

                                        Kommentar

                                        • Raskolnikov
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Sep 2005
                                          • 1453

                                          #80
                                          Opprinnelig skrevet av kunden
                                          Stallen må fornyes. Som Mesfin har sagt, det lar seg ikke gjøre over natta, Spillera har kontrakter.. Dette er et resultat av det sløseriet vi dreiv med for 15 år sia. Som igjen har fått oss i uføret.
                                          Ansvarsfraskrivelsen til/angående Mesfin vil ingen ende ta. Han overtok et lag som vant cupen og holdt plassen i Eliteserien. Pilen har pekt jevnt nedover helt siden han tok over.

                                          Spillerne har kontrakter? Noe av det første Mesfin gjorde var å forlenge med f. eks Rafn, Melgalvis og Haakenstad. Mesfin er vel også hovedansvarlig for forlengelsen med Erlandsen og de neste treneransettelsene. Godt i gang med å fornye stallen allikevel. Amundsen, Coppens, tankefeltterapeut og Mauritz er brikker på veien mot en ny storhetstid.
                                          Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

                                          Kommentar

                                          Working...