Hahaha, så er han faen meg der. Helvete altså Melga, noen ganger er du så vanskelig å hate. Prøve'n som spiss snart? Så slipper vi de defensive blunderne
Kamptråd: Kongsvinger - LSK, Mandag 24.08.20, kl. 20.30
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
Jeg ser gjerne at vi etablerer litt mer plan over spillet vårt, men jeg skal holde meg for god for å klage når vi leder med to mål til pause. Seieren er det viktigste her i dag sånn at vi kan få heng på topp seks. Knudsen nok en gang god, og Slørdahl har ikke gjort seg bort. Christiansen med full kontroll bak. Gledelig å se at ungguttene tar nivået. TLO går for mye i offside og Melga er ingen back, men så har de scora, så da skal jeg holde kjeft. Men det hadde ikke vært meg i mot om vi fikk se Ranger på backen. Spille inn unggutta litt etter litt.👍 6Kommentar
-
Godt vi leder 2-0 til pause
men fortsatt mye som ikke stemmer .
hadde blitt straffa mot ett bedre lag.
det som irreterer meg mest , er hvor mye backene våres ødelegger offensivt. De greier bare ikke å treffe en eneste medspiller med innlegg/pasninger.
👍 1Kommentar
-
Godt gjennomført 1. omg., men vi har mye å gå på. Mange som presser enkeltvis uten et kollektiv som kan skape problemer for KIL. For mye offside og vi klarer fortsatt ikke å vri spillet fort nok.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?👍 2Kommentar
-
Resultatet enn så lenge gleder, men vi står som saltstøtter. Framover stemmer ingenting. Selv bakover synes jeg vi sliter med å komme opp i KIL spillerne. Må ha mer bevegelse. Og vi kan ikke bare slå på spillere som som står bomstill dvs de fremover i banen må finne seg rom. Ikke bare stille seg opp som i en 5-a-side). Men tar vi det så får vi kanskje en litenn boost mtp vi er 1p kvalikplassen.Kommentar
-
Endelig en dommer som tillater litt! Deilig å se. Har jo ikke vært lov å være sterkere enn motstander så langt i år👍 1Kommentar
-
Kommentar