Er dette kampen det løsner? Dette er ikke LSK ala Obos jeg kjenner
Kamptråd: Kongsvinger - LSK, Mandag 24.08.20, kl. 20.30
Collapse
X
-
-
Moro med en back som kan sette fart. Innsats, vinnervilje og engasjement setter standarden i først omgang. Det gledes!Dette er en ballKommentar
-
-
Ikke en fantastisk kamp på noen måte, annet enn resultatet kanskje. MEn godt gjennomført av Bakke. Lykkes med å gi laget en enklere oppgave der vi lå mye i lavt press. Har hivd av seg den verste ungsomsangsten og kjørte på med tre lokale unggutter fra start.Kommentar
-
-
Et klart steg i riktig retning, spesielt 2.omgang. Første omgang ok, synes vi alt i alt er mer stabile og evner å flytte beina raskere i press enn tidligere kamper. Imponert over lagarbeidet på 3-0, det starter faktisk med en feilpasning godt innpå egen banehalvdel, som vinnes raskt tilbake og deretter går det slag i slag til DGs flotte lobb, et resultat av mange gode involveringer etter feilpasningen. Veldig godt å se LSK fungere som et LAG, det er kritisk at vi klarer å fortsette med det hvis vi skal ha noe håp om opprykk.Kommentar
-
Samtidig gjør han også mange frustrerende defensive feil, så han får nok en del utbrudd mot seg i kampens hete, men noen hakkekylling a la Knudtzon er han absolutt ikke.👍 3Kommentar
-
Absolutt. Samtidig er det grenser for hvor mange sjanser vi skal forære motstander i kamp etter kamp. Melga har lite på backen å gjøre, men kan være en anstendig kant eller en kriger på midten, slik jeg ser det.
👍 1Kommentar
-
Som flere andre liker jeg Melgalvis godt som person og setter pris på hans humør, initiativ og hans målfarlighet, men mener hans sterke sider kommer best til sin rett lenger fram på banen, mest som kantspiller i 4-4-2, men også som sentral midtbane og kanskje også som hengende spiss. I de to siste rollene er han nok mest aktuell som innbytter. Hans svake sider gjør at han som back er et konstant faremoment for eget lag, og på den plassen vil jeg helst ikke se ham. Den vurderinga deler jeg helt opplagt med svært mange. Det kan ikke kalles å gjøre ham til hakkekylling.
gilbert👍 10Kommentar
-
Er ikke enig i at han er en hakkekylling. Som person er Melga førsteklasses, men som spiller har han svakheter. Jeg elsker arbeidsinnsatsen hans, men han mangler farten som er nødvendig på backen. Jeg har mange ganger argumentert at han burde brukes som hengende spiss ala Smarasonrollen. Han har smartnessen, pasningene og skuddet som gjør at han kunne gjort en veldig god figur fremover på banen.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
Kommentar