Kamptråd: Kongsvinger - LSK, Mandag 24.08.20, kl. 20.30

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • kunden
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2005
    • 2363

    #81
    Selvom flere her inne ( ^^ ) har en Ranger fetisj, så må det sies at han ble rundlurt nede på dødlinja ved 16 på tampen, og det var nære på det endte med 1-3. Hadde det vært Melga som hadde vært involvert der hadde pipen her inne vært ganske så annerledes. Når det er sagt er jeg enig i at Ranger bør få mer spilletid. Tror bare at vi skal ha moderate forventninger til at han (umiddelbart) skal bli en salvatore. Slik mange forventet at Øde skulle bli. Har trua på Øde kan komme sterkere tilbake. Må rett og slett dyrke han i en rolle.

    Kommentar

    • MortenA
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2007
      • 3438

      #82
      Opprinnelig skrevet av kunden
      Selvom flere her inne ( ^^ ) har en Ranger fetisj, så må det sies at han ble rundlurt nede på dødlinja ved 16 på tampen, og det var nære på det endte med 1-3. Hadde det vært Melga som hadde vært involvert der hadde pipen her inne vært ganske så annerledes. Når det er sagt er jeg enig i at Ranger bør få mer spilletid. Tror bare at vi skal ha moderate forventninger til at han (umiddelbart) skal bli en salvatore. Slik mange forventet at Øde skulle bli. Har trua på Øde kan komme sterkere tilbake. Må rett og slett dyrke han i en rolle.
      Legger ikke skjul på at jeg er veldig svak for Ranger. Spesielt etter hva han presterte i vinter. At en 21-åring blir lurt er noe ganske annet enn en 31-åring slår en hodeløs tversoverpasning inn i midten. Jeg forventer ikke at Ranger skal være en umiddelbar åpenbaring, men skal han utvikle seg må han også få spilletid.
      Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

      Kommentar

      • HSft
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2004
        • 6079

        #83
        En veldig svak inngripen av Ranger der, ja. Men man ser forskjellen på han og Megalvis om man ser frisparkene vi hadde inn i egen boks der Skagestad var nær å komme til avslutning. Der har vi omtrent identiske situasjoner. Megalvis slipper mann som demper inn til keeper, Ranger kommer forran og slår til corner.

        Tror ikke Ranger blir en åpenbaring, men langsiktig er han den klart beste løsninga og kortsiktig er han heller ikke en dårligere løsning.

        Kommentar

        Working...