Karakterboka; LSK-??? 7-0

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Grusom B
    Generalissimo Bellisimo
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6248

    Karakterboka; LSK-??? 7-0

    Hvem var det vi spilte mot i dag? Var det noen som registrerte noen motstand på Åråsen i dag? Dette var selvsagt klubbens avskjedsgave til meg, som mest sannsynlig ikke får sett mer av denne sesongen(Ghana i fire måneder, drar onsdag), og hvilken presang det ble! Til alt overmål har jeg faen meg bursdag i morra også. Men dette skal ikke handle om meg, men om elleve fantastiske menn:

    Otto: Komplett arbeidsledig, men viser gang etter gang at han er den beste keeperen vi har hatt innen feltarbeid siden Emile Baron herjet luftrommet. Jeg føler meg helt 100% trygg på Otto.

    Porr-Shane: 7
    Assist og sitt første mål for klubben(?), hva mer trenger man fra en venstreback? Artig se-på-meg gest da han scoret, og det var tydelig at det betød mye for ham. Johnsen har en laaaaaang vei å gå før han kan dytte ut Shane, som er seriens beste venstreback.

    Rambukk: 5
    Ingen defensive problemer, men gjør for mange pasningsfeil fremover. Blant annet er innleggskvaliteten, kort og brutalt, fullstendig ubrukelig. Vi trenger en ny klasseback, men det er knappest noe ingen visste fra før.

    Blurkh: 6
    Ble rundlurt av Silva en gang, i likhet med resten av forsvaret, men var ellers seg selv, altså fryktelig skummel.

    PSA: 6
    Ærlig talt er det vanskelig å sette karakterer på stopperne våre i dag all den tid de var totalt arbeidsledige hele kampen og aldri trengte anstrenge seg. Gutta hadde det forferdelig lett og må passe seg for å ta for lett på det neste kamp.

    Kiko: 9
    Sorry for alt det stygge jeg har sagt om deg. Du er konge.

    Supergutten: 6
    Kamp på det jevne av Espen, som ikke bidro så mye offensivt som tidligere i sommer. Helt greit, bør uansett har spikret fast plassen sin for godt. De som påstår at vi aldri kommer til å vinne noe med Espen, er tullinger som ikke er i nærheten av å vite hva de snakker om. De kommer i alle fall til å få seg en overraskelse når denne sesongen nærmer seg slutten.

    Brenda: 7
    Jobber og sliter hele kampen, har flotte ballgjenvinninger, gode forseringer og bidrar stort til seieren gjennom fantastisk bevegelse. Bare uflaks gjorde at han ikke tegnet seg på scoringslista. Er han endelig kommet i gang?

    Mykle: 6
    Også en som var bedre enn på lenge i dag. Dribblingen satt som de ikke har gjort siden femte serierunde, og jaggu ble det ikke en målgivende også. Bra! Nå er det bare å avslutte som du begynte sesongen, frekken.

    OO: 7
    To mål, men det skulle og burde vært minst to til. Er også til tider ineffektiv som oppspillspunkt da han gjerne ender opp med å løpe tjue meter i feil rettning for så å slå en støttepassning. Til hans forsvar skal det sies at dette bidrar til å holde ballen i laget, noe som igjen gjør det enklere å etablere press, som igjen fører til....Seriøst, klarer du ikke den fortjener du ikke å få vite det heller. 11 nå!

    ARILDO: 10 BB
    Tidenes første tier fra meg, og ingenting gjør meg lykkeligere enn å kunne gi den til min all time favorittspiller i Lillestrømdrakta. Putta Hat-trick med grisesexy avsluttninger og var sterkt delaktig et fjerde(Skiris SM). Banens gigant.

    Karim: 5
    Noen fine toucher her og der, og et flott frispark til selvmålet. Helt godkjent, og personlig tror jeg dette kan bli bra med litt matchtrening.

    Påsan: -
    Tok noen dødballer etter at kampen var slutt. Burde kommet inn før, det er meningsløst å holde tilbake bytter når du leder 5-0(kamptrening, hvile, etc er alle bonuser her).

    Danton: -
    Ditto.

    Tomtomtomtomtomtomtom: 9
    Hadde fått ti om byttene var kommet før. 7-0 sier vel alt om hva laget hans leverte i dag, og det var virkelig 7-0 bra også. Målforskjellen vår er nå 36-13. Rått.

    KFL: 8
    Hele jævla kampen. Gull, jenter!

    Meg: Bakfull og irritabel. Takk, gutter. Dette var balsam.

    Dommern: 8
    Arild skulle ha straffe da Kibebe var drittfrekk og dro ham ned, men det var vanskelig å se for dommern. Jeg tror det var Øvrebø, men det kan ha vært Hauge også. Når du ikke aner hvem som dømte en halvtime etter kampslutt vet du at han var bra.
    Ni principe ni rey...

    D10S!
  • KFL41
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2004
    • 3648

    #2
    Dommer var Espen Berntsen. Ellers en bra karkaterbok. Si fra hvis du finner noen gode prospekter i Ghana. Shane hadde forøvrig to assister.

    Kommentar

    • Arind
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Mar 2006
      • 459

      #3
      Bra karakterbok dette her......syns det var utrolig deilig å se Arildo stråle igjen i dag, han fortjente dette
      Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

      Kommentar

      • mooph
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Aug 2005
        • 1496

        #4
        Kong Kiko! Selv om Arild får inn 4 i dag er Kiko BB i min bok, mannen er en maskin. Ville altså gitt 10'ern til Kiko og 9'er til Arild.

        Forsvaret er ganske riktig på te-party, vanskelig med karakterer. Rambukk dog svakest. Otto hadde ett dårlig utspark, det var alt... Herremin, hvem f... er Heinz Muller?

        Fetsundråner'n god i min bok, bedre i år enn noengeng før om åra. Så også i dag, sikker og arbeidssom. Slappa vel litt av på slutten, men det var jo i og for seg over...

        Ang. bytter; Siste byttet omtrent 10min før slutt, det er ok. Farlig med siste byttet noe særlig før, Otto kunne jo ha brekt armen eller noe. Påsan kunne vel ha blitt satt innpå før, muligens.

        Karim positiv, kan bli noe ja...
        Fugla mot nye høyder

        Kommentar

        • Fugl1120
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2005
          • 3528

          #5
          Opprinnelig skrevet av Grusom B
          Påsan: -
          Tok noen dødballer etter at kampen var slutt. Burde kommet inn før, det er meningsløst å holde tilbake bytter når du leder 5-0(kamptrening, hvile, etc er alle bonuser her).
          Påsan hadde også en vanvittig pen gjennombruddspasning som førte til Karims kjempesjanse.
          Lauken er vår venn!

          Kommentar

          • superbøffel
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 5611

            #6
            Opprinnelig skrevet av Fugl1120
            Påsan hadde også en vanvittig pen gjennombruddspasning som førte til Karims kjempesjanse.
            En liten bekk blir dessverre ikke en Å...

            Boka støttes!

            PS: Unnskyld Kiko! Du er konge! Hvem er Robert Korèn?
            Last edited by superbøffel; 26.08.2007, 21:57. Begrunnelse: Fat Fingers
            Enøyd i de blindes dal.

            Kommentar

            • Fridtjof
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2005
              • 2120

              #7
              Opprinnelig skrevet av Grusom B
              Porr-Shane: 7
              Assist og sitt første mål for klubben(?), hva mer trenger man fra en venstreback? Artig se-på-meg gest da han scoret, og det var tydelig at det betød mye for ham. Johnsen har en laaaaaang vei å gå før han kan dytte ut Shane, som er seriens beste venstreback.

              Supergutten: 6
              Kamp på det jevne av Espen, som ikke bidro så mye offensivt som tidligere i sommer. Helt greit, bør uansett har spikret fast plassen sin for godt. De som påstår at vi aldri kommer til å vinne noe med Espen, er tullinger som ikke er i nærheten av å vite hva de snakker om. De kommer i alle fall til å få seg en overraskelse når denne sesongen nærmer seg slutten.

              Tomtomtomtomtomtomtom: 9
              Hadde fått ti om byttene var kommet før. 7-0 sier vel alt om hva laget hans leverte i dag, og det var virkelig 7-0 bra også. Målforskjellen vår er nå 36-13. Rått.
              Veldig bra karrakterbok, kompis (trekk for unødig påminnelse om bursdag i morgen, da enkelte av oss faktisk husker sånt, og du ødelegger overaskelsesmomentet).

              Shane så ut som en fyr som ikke har hjerte til forlate denne klubben i dag. Helt enig i karrakteren. Hans beste kamp i gult og svart?

              Espen sin sekser er jeg uenig i. Den skal være høyere. I de siste kampene har veldig mange av våre sjanser startet med klassiske Drillo-breakdowns av Espen. Det er godt mulig at jeg ikke kan en dritt om fotball, men jeg tipper at evnen til å snappe opp ballen fra motstanderen er en grei kvalitet å ha i laget. Priceless. Kan faktisk forsvare karrakteren 8, pga måten han kommer bort til fansen etter kampslutt.

              Jeg trur du har én "tom" for mye i navnet på han tjukke fyren som snubla flere ganger utpå matta etter kampen...
              Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

              Kommentar

              • Fridtjof
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2005
                • 2120

                #8
                Opprinnelig skrevet av superbøffel
                Hvem er Rovert Korèn?
                Ja, hvem er egentlig Rovert Koren?
                Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                Kommentar

                • Grusom B
                  Generalissimo Bellisimo
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 6248

                  #9
                  Jeg har nok gått glipp av en del detaljer, men det legger jeg glatt på at jeg så kampen på 7 tommer nett-tv. Espen kan mye mulig ha vært bedre enn jeg hadde inntrykk av, irriterende at TV2 skal ha avtaler med nettleverandører før dem lar deg se kampene du betaler i DRITTDYRE dommer for i ordentlig kvalitet. Som mange allerede vet hater jeg TV2 dypt og inderlig, men det gidder jeg ikke snakke mer om her. Forkastelig er det uansett(med mindre noen kan komme med en god og akseptabel forklaring som ikke er bygget på profittorientert businesskynisme, som jeg forøvrig også hater dypt og inderlig).
                  Ni principe ni rey...

                  D10S!

                  Kommentar

                  • Fugl1120
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2005
                    • 3528

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av superbøffel
                    En liten bekk blir dessverre ikke en Å...

                    Boka støttes!

                    PS: Unnskyld Kiko! Du er konge! Hvem er Robert Korèn?
                    Hva mente du med det?
                    Lauken er vår venn!

                    Kommentar

                    • plern
                      Medlem
                      Hoffnarr
                      • Nov 2005
                      • 51

                      #11
                      deilig å se Arildinho i dag!
                      nå begynner kiko og komme seg og

                      Kommentar

                      • trigz
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2004
                        • 7080

                        #12
                        Mange som var gode i dag, i min bok var Kiko den aller beste. Nå må vi få forlenget kontrakten hans sporenstreks. Jeg trekker tilbake alt jeg har sagt av negative ting om Mouelhi, han spiller som en gud om dagen. God karakterbok, min kommer i morra!
                        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                        Kommentar

                        • KimFL
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Nov 2003
                          • 1410

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av Grusom B
                          Karim: 5
                          Noen fine toucher her og der, og et flott frispark til selvmålet. Helt godkjent, og personlig tror jeg dette kan bli bra med litt matchtrening.

                          Selvmål? Hvis Doffen ble kreditert scoringa mot Brann, så bør ihvertfall Karim krediteres siste målet mot Ålesund. Ballen stusser vel bare håret til Ålesund-spilleren. Uansett hva TV2 og VG måtte mene...detta var Karim sitt mål. Basta!

                          KimFL

                          Kommentar

                          • Eikrem
                            Seniormedlem
                            Forumsadist
                            • Jun 2004
                            • 119

                            #14
                            flott karakter bok igjen, eneste minuset er (i mine øyne) den overdrivne bruken av interne kallenavn, jeg hadde virkelig foretrukket brukt av spillerenes døpenavn.

                            Kommentar

                            • RSP
                              Moderator
                              • Aug 2004
                              • 10498

                              #15
                              Bra karakterbok. Denne matchen, sammen med de siste 3 (Godset + de to mot Lyn), har gitt noen svar som gleder meg: Vi har en ny keeper i Otto som ser ut til å holde Heinz sitt nivå: Og i feltarbeid og igangsetting kanskje bedre? Kiko ruver. Forsvaret meget solid, enig i at Shane er liganes beste venstreback. Og ikke minst - Arild: lekre mål, og god behandling av ballen generelt. Sundgot betyr mye for laget.

                              Kommentar

                              • A-net
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Aug 2006
                                • 447

                                #16
                                Otto

                                Otto skal ha mye kredit for bra og raske igangsettinger!
                                Skaper flere gode overganger på dette.
                                Dette er noe Heinz ikke var så bra på syntes jeg.
                                I med og motgang - vi er Lillestrøm!

                                Kommentar

                                • Grusom B
                                  Generalissimo Bellisimo
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 6248

                                  #17
                                  Begge akerstabloidene slår på stortromma og gir Espen fire. Uakseptabelt og kunnskapsløst, men når dagbladet presterer å gi Kalle seks blir det bare for dumt.

                                  Otto skulle for øvrig ha seks.
                                  Ni principe ni rey...

                                  D10S!

                                  Kommentar

                                  • tullebukk
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2006
                                    • 5446

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av Grusom B
                                    Begge akerstabloidene slår på stortromma og gir Espen fire. Uakseptabelt og kunnskapsløst, men når dagbladet presterer å gi Kalle seks blir det bare for dumt.

                                    Otto skulle for øvrig ha seks.
                                    Ser også at Dagbladet har greid kunstykket og gi vif som tapte 2-0 bare 1 poeng mindre enn Lsk som vinner 7-0,kanskje på tide med en massiv boikott av møkka avisa.

                                    Kommentar

                                    • reka
                                      Seniormedlem
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Aug 2005
                                      • 13277

                                      #19
                                      Dagbladet trykker de samme børsene om igjen pga journalistmangel. Etter at de gikk over til svingdør i inngangspartiet har det komment merkbart færre sportsjournalister på jobb.

                                      Kommentar

                                      • fjacob82
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2005
                                        • 1507

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av reka
                                        Dagbladet trykker de samme børsene om igjen pga journalistmangel. Etter at de gikk over til svingdør i inngangspartiet har det komment merkbart færre sportsjournalister på jobb.
                                        Er vel Esten som sitter og gnikker på børsene, så da blir det fort ikke noe særlig bra karakterer til fugla...møkkamann..
                                        Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                                        *Brasseberget*

                                        Kommentar

                                        Working...