Karakterboka; LSK-??? 7-0

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • benzo
    Juniormedlem
    Bøffel
    • Jan 2007
    • 24

    #21
    Opprinnelig skrevet av tullebukk
    Ser også at Dagbladet har greid kunstykket og gi vif som tapte 2-0 bare 1 poeng mindre enn Lsk som vinner 7-0,kanskje på tide med en massiv boikott av møkka avisa.
    Enig i at dagbladet skriver mye rart men rett skal være rett vif har fått 1 poeng mindre på 13 mann mot våre 11 - vi har 5,6 i snitt på våre menn søpla har 4,6 på sine jenter.

    Kommentar

    • tullebukk
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2006
      • 5446

      #22
      Opprinnelig skrevet av benzo
      Enig i at dagbladet skriver mye rart men rett skal være rett vif har fått 1 poeng mindre på 13 mann mot våre 11 - vi har 5,6 i snitt på våre menn søpla har 4,6 på sine jenter.
      obs det så jeg ikke beklager .

      Kommentar

      • reka
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Aug 2005
        • 13277

        #23
        Opprinnelig skrevet av fjacob82
        Er vel Esten som sitter og gnikker på børsene, .
        Nei, han klarer ikke å bruke både tall og bokstaver samtidig. Han har en kasse med utklipte setninger fra andre journalisters artikler som han limer sammen etter beste evne. Limet flyter litt ut, derfor trykkes ofte setningene med fet skrift de første 1-3 ordene. Limet som blir til overs deler han med vennene sine nede ved eika.
        Last edited by reka; 27.08.2007, 12:13.

        Kommentar

        • superbøffel
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2005
          • 5611

          #24
          Opprinnelig skrevet av Fugl1120
          Påsan hadde også en vanvittig pen gjennombruddspasning som førte til Karims kjempesjanse.
          Opprinnelig skrevet av Fugl1120
          Hva mente du med det?
          Jeg quotet innlegget fra Fugl1120 som tilsynelatene mener karakteren til Påsen er for lav - Ja, han hadde en fantastisk gjennonbruddspasning til Karim, men det er i min verden (og åpenbart ikke i TS' verden) nok til en høyere karakter.

          Oppklarende?
          Enøyd i de blindes dal.

          Kommentar

          • Fugl1120
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2005
            • 3528

            #25
            Hva faen? Jeg la til at Pål Strand hadde en pen gjennombruddspasning, jeg nevnte ikke karakteren med et ord. Totalt piss at du tillegger meg meninger jeg aldri har uttrykt. Trodde da virkelig du forstod såpass at du hadde mistolket meg til de grader da jeg svarte i det andre innlegget du quota, men det gjorde du ikke.
            Lauken er vår venn!

            Kommentar

            • superbøffel
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2005
              • 5611

              #26
              Opprinnelig skrevet av Fugl1120
              Trodde da virkelig du forstod såpass at du hadde mistolket meg til de grader da jeg svarte i det andre innlegget du quota, men det gjorde du ikke.
              Ditt svar på mitt innlegg var ett spørsmål - på hvor mange måter kan man tolke det?

              Om jeg misforsto deg beklager jeg det!
              Enøyd i de blindes dal.

              Kommentar

              • Fugl1120
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2005
                • 3528

                #27
                Opprinnelig skrevet av superbøffel
                Jeg quotet innlegget fra Fugl1120 som tilsynelatene mener karakteren til Påsen er for lav - Ja, han hadde en fantastisk gjennonbruddspasning til Karim, men det er i min verden (og åpenbart ikke i TS' verden) nok til en høyere karakter.

                Oppklarende?
                Opprinnelig skrevet av superbøffel
                Ditt svar på mitt innlegg var ett spørsmål - på hvor mange måter kan man tolke det?

                Om jeg misforsto deg beklager jeg det!
                Er det mulig å lese før man skriver? Du sier at mitt innlegg tilsynelatende mener at karakteren til Påsan var for lav. Si meg hvor jeg har sagt at jeg mener det. Det eneste jeg gjorde var å presisere at Påsan også hadde en pen pasning til Karim. Karakteren nevnte jeg ikke med et ord.
                Lauken er vår venn!

                Kommentar

                • superbøffel
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2005
                  • 5611

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                  Påsan hadde også en vanvittig pen gjennombruddspasning som førte til Karims kjempesjanse.
                  Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                  Hva mente du med det?
                  To fantastisk klare innlegg - ikke mulig å misforstå! Beklager

                  Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                  Hva faen? Jeg la til at Pål Strand hadde en pen gjennombruddspasning, jeg nevnte ikke karakteren med et ord. Totalt piss at du tillegger meg meninger jeg aldri har uttrykt. Trodde da virkelig du forstod såpass at du hadde mistolket meg til de grader da jeg svarte i det andre innlegget du quota, men det gjorde du ikke.
                  Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                  Er det mulig å lese før man skriver? Du sier at mitt innlegg tilsynelatende mener at karakteren til Påsan var for lav. Si meg hvor jeg har sagt at jeg mener det. Det eneste jeg gjorde var å presisere at Påsan også hadde en pen pasning til Karim. Karakteren nevnte jeg ikke med et ord.
                  Dette gidder jeg ikke - jeg sa jeg åpenbart hadde misforstått og beklaget det - da gidder jeg ikke å bruke energi på å trekke diskusjonen lenger nå. Lykke til!
                  Enøyd i de blindes dal.

                  Kommentar

                  • Fugl1120
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2005
                    • 3528

                    #29
                    Unnskyldningen er godtatt. Jeg vil bare ikke ha noe av at jeg siteres som noe annet enn det jeg har skrevet. Forøvrig foretrekker jeg at du heller ber om en forklaring dersom det jeg skriver er uklart i fremtiden. Case closed, no hard feelings.
                    Lauken er vår venn!

                    Kommentar

                    • Grusom B
                      Generalissimo Bellisimo
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 6248

                      #30
                      TS så ikke at det var Påsan som slo den pasninga før TV2 lot ham se det på en stor skjerm, noe som ikke var tilfelle under kampen han betalte 100 kroner for. Kan nok hende Påsan hadde fått mer ellers, men han spilte for kort til å egentlig skulle få noen karakter i det hele tatt. Når jeg tenker meg om, fikk egentlig Påsan karakter i det hele tatt? Gidder ikke sjekke uansett.
                      Ni principe ni rey...

                      D10S!

                      Kommentar

                      Working...