Kunne like gjerne blitt rødt
Lillestrøm Sportsklubb - 2010, torsdag 27. august, kl.18:00
Collapse
X
-
-
-
Fytti faen i helvete for en møkkakamp. Taktisk utmanøvrert av Nesselquist. To skritt fram, ett tilbake. Gustafsson og Moses skal piskes etter de brente sjansene. Utilgivelig.
Tar med oss 3 poeng og at vi holder nullen, that's it. Kjempeviktig seier, men dette er for dårlig.👍 1Kommentar
-
Fikk bare sett 2. omgang. Det er noe av det dårligste jeg har sett av LSK. Dominert av Strømmen i en omgang. Bra at vi holder nullen. MAnge gode inngripener fra Christiansen. Viktigste er 3 poeng. Oftere godspillet kommer etter noen seire enn motsatt. 3 poeng i neste kamp så får vi få orden på spillet når BBS kommer inn.👍 1Kommentar
-
Herre, at det er mulig å utnytte den situasjonen så dårlig, Moses!
Dette var fryktelig skjelvent. Med den borteformen alle ekspertene sier vi har så er det kanskje muligheter for tre på rad! La oss håpe den poengmessige "gode" formen kan snu sesongen.Kommentar
-
Grusom kamp. Vi sliter i lange perioder med å komme over midtbanen - mot Strømmen. Vi har nok de største sjansene, men Strømmen har vel så mange. En heldig seier.
Trolig er siste håp om direkte opprykk begravd i midten av september etter møtene mot Ranheim og Tromsø.Kommentar
-
Ganske spesielt når Moses helt alene med keeper valgte å gå omtrent til cornerflagget for å avslutte...👍 1Kommentar
-
-
Det vi har prestert på hjemmebane er helt ufattelig dårlig. Er målet at vi skal legge kuntgress? Her har vi omtrent landets beste gressmatte og kunstgresslag etter kunstgresslag kommer til åråsen for å dominere banespillet. Jeg er ikke opptatt av ballinnehav men å se at vi ikke henger med på gress er så jævlig at noe straks må gjøres!👍 1Kommentar
-
Kommentar
-
Vi lider av cup komplekset. Laga vi har møtt stepper opp og vil ta poeng. Jeg også trodde vi skulle ri av det, men så enkelt er det åpenbart ikke.
Derimot håper jeg kampa som kommer etter Øygarden blir jevnere enn vi tror. Så nettopp slutten mellom HK og TIL. Ikke akkuratt Weltklasse av TIL, men de putter på sjansene de får.Kommentar
-
Mads og Slørdahl klarte seg meget bra i dag syns jeg, å bytte på keeperplass igjen nå vil være å skyte seg selv i foten, den ene plassen der det er viktigst med kontinuitet, jeg nekter å tro at bakke setter inn coppens igjen nå.👍 2Kommentar
-
Jeg mente bare å trekke frem Christiansen, og gi et lite sleivspark til de som er redd for å bruke talentene. Han var utrolig viktig i dag. Synes det var å skyte seg selv i leggen sist han ble vraka også. Samtlige underpresterte ikke, Christiansen satte ikke en fot feil så vidt jeg så.
👍 2Kommentar
-
Helt greit å skye når man er alene med keeper sånn. Så er jo avslutninga rævva men det er en annen ting. At Krogstad skriker og blir forbanna for at han ikke får ballen foran kassa blir så komisk som det får blitt. Jeg ville heller spilt ballen til linjemann fremfor å spille den til han foran kassa. Klubbens minst målfarlige spiller gjennom tidene. At TLO også var foran der gjør vel ikke akkurat sannsynligheten for goal noe større enn å prøve lykken selv, selv om det hadde blitt blank goal.I år så tar vi alt👍 6Kommentar
-
Helt greit å skye når man er alene med keeper sånn. Så er jo avslutninga rævva men det er en annen ting. At Krogstad skriker og blir forbanna for at han ikke får ballen foran kassa blir så komisk som det får blitt. Jeg ville heller spilt ballen til linjemann fremfor å spille den til han foran kassa. Klubbens minst målfarlige spiller gjennom tidene. At TLO også var foran der gjør vel ikke akkurat sannsynligheten for goal noe større enn å prøve lykken selv, selv om det hadde blitt blank goal.👍 1Kommentar
-
Husk å desinfisere gresset og lufte ut grundig fra bortegarderoben nå som regjerende kretsmester i tafatt misunnelse siden 1960 endelig er vekk fra Åråsen.
Så ikke kampen, var på kamp med guttungen. Skjønte vi hadde spilt ganske svakt, ser likevel på høydepunktene at vi skaper nok til å score iallfall fire. Samme det, seier er seier. En dag nærmere Bjørn. Next!Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum👍 4Kommentar
-
Godkjent 1.omgang, kunne fort ha ledet med mer. 2.omgang mindre bra, men utenom et par dødballer så skaper 2010 omtrent nada. Det ble en jevn "drittkamp", men jeg var før sesongen forberedt på at det kom til å bli MANGE slike kamper i OBOS, så det er svært viktig å vinne de "fightene"! Får håpe vi klarer å beholde momentumet fremover og bygge videre på de siste kampene, vi er i det minste litt mer på "rett vei" nå, selv om jeg på ingen måte friskmelder laget enda.👍 1Kommentar
Kommentar