Vi ser helt ufarlige ut nå - og vi klarer ikke å involvere Björn i spillet heller. Han bør legge seg litt dypere så det blir lettere p få ham med i oppbygginga.
Lillestrøm SK - Ranheim IL, tirsdag 8. september kl. 18:00
Collapse
X
-
-
Herregud. HVER gang det er litt optimisme og positivitet på gang blir det levert som det her. Når det har bygget seg opp et lite håp om at gutta skal klare - den i utgangspunktet greie utfordringa - å slå Ranheim på hjemmebane, blir det svikta. Igjen.
Det er enormt tungt å være supporter når man får så utrolig lite å glede seg over tilbake fra laget.
Men - det er en omgang igjen.👍 1Kommentar
-
Ut med Amundsen, inn med Garnås
Ut med Matthew
Ut med DG
Ut med SKM
Om Knudsen byttes ut så blir jeg ikke lei meg for det i dag hell
Men hej. Nå har vi pausepraten forran oss. Vi har jo blitt bedre hele én gang etter pause, mens vi har blitt dønn dårligere typ 7.Kommentar
-
Så lar jeg det være et åpent spørsmål om det hadde vært bedre at hele forsvarsrekka skyver ball på tvers..👍 1Kommentar
-
-
Til SKM sitt forsvar prøver han faktisk å gjøre noe med kula - om det er en langpasning eller å ta den med seg. Han spiller på høyere risiko og da blir feilprosenten også høyere. Resten av forsvarsrekka vår spiller bare sidelengs og bakover..
Så lar jeg det være et åpent spørsmål om det hadde vært bedre at hele forsvarsrekka skyver ball på tvers..Kommentar
-
Resten av nedrykkskameratene får vi vel knapt gitt bort.Kommentar
Kommentar