Helt enorm i dag!! Fyfaen for en mann!
Espen Garnås
Collapse
X
-
Litt funfacts:
Kjørte opp Hallingdal i går, og rett før Gol passerte jeg avkjørselen til Garnås. Forska litt videre på Garnås, og fant ut at det ligger rett ved meteorittparken Gardnos. En sjekk med historielaget i Hallingdal bekrefter at Garnås er den moderne versjonen av det gammelnorske navnet Gardnos.
Sakser fra nettsiden til vitensiden om meteorittparken Gardnos:
"Vi befinner oss på jordkloden i den kambriske perioden for ca. 546 millioner år siden. Planeten vår er øde og består av ørken og vann. Samtidig som evolusjonen sniker seg frem i form av små organismer, suser en meteoritt gjennom universet i høy hastighet. Den er på vei mot jorden, nærmere bestemt Gardnos i Hallingdal.
Med en diameter på 300 meter og en fart som måler 72 000 km/t, treffer meteoritten jordoverflaten med et enormt smell. De store krefter danner et krater på 5 kilometer i diameter. Bergmasser blir pulverisert, det oppstår gigantiske tsunamier og ringvirkningene av sammenstøtet strekker seg langt nedover det europeiske kontinentet."
Herlig!👍 9Kommentar
-
Sves vurderer spillerovergangene siden Mesfin tok over som sportssjef. Skala fra 1-6. Treffer klokkereint på det meste, men Garnås burde fått toppkarakter i stedet for femmern. 300k for denne guden av en mann er legendarisk ledelse av Simon.👍 4Kommentar
-
Digger Garnås. Hvem hadde regna med at han skulle ta
Eliteserien med storm? Hadde håpet , men ville vel ikke helt tro på det , etter vi rykket opp fra OBOS , selv om han hadde en god sesong der. Men idag vil jeg føle det som ett stort tap/savn om hans navn ikke er i lagoppstillinga våres .Er blitt en meget god stopper , som ‘kler’ LSK godt.👍 4Kommentar
-
Rimelig legendarisk også å kryste 2,25 millioner av Molde for vrakgodset vi sendte over på tampen av 2020.👍 6Kommentar
-
👍 2Kommentar
-
Faen for en guts, power og spenst Garnås viser på siste to innleggene til Godset!
Umulig å ikke elske innstillingen til denne fyren som bare får 2 minutter + tilleggstid, men som likevel klarer å bli klemme til på den måten og vise så mye glede når dommeren blåser av kampen!👍 7Kommentar
-
Faen for en guts, power og spenst Garnås viser på siste to innleggene til Godset!
Umulig å ikke elske innstillingen til denne fyren som bare får 2 minutter + tilleggstid, men som likevel klarer å bli klemme til på den måten og vise så mye glede når dommeren blåser av kampen!👍 4Kommentar
-
Jeg liker Garnås, men nesten alle farlighetene til Viking kom i mellomrommene/ytterrommene mellom vår høyre stopper (altså Garnås) og back (Larsson). Noe av det skyldes nok at vi hadde en smal forsvarsfirer før vi gikk over til 3 stoppere siste halvtimen, men Larsson endte ofte opp med en spiller på hver side av seg med relativt store rom på begge sider. Det var i hvert fall ikke like synlig på Gabrielsens side.
For meg er Gabrielsen, Garnås og Roseth ganske jevne, men med ulike styrker. I de kampene vi trenger en kriger i lufta, bør i hvert fall Garnås være selskreven.👍 1Kommentar
-
Jeg liker Garnås, men nesten alle farlighetene til Viking kom i mellomrommene/ytterrommene mellom vår høyre stopper (altså Garnås) og back (Larsson). Noe av det skyldes nok at vi hadde en smal forsvarsfirer før vi gikk over til 3 stoppere siste halvtimen, men Larsson endte ofte opp med en spiller på hver side av seg med relativt store rom på begge sider. Det var i hvert fall ikke like synlig på Gabrielsens side.
For meg er Gabrielsen, Garnås og Roseth ganske jevne, men med ulike styrker. I de kampene vi trenger en kriger i lufta, bør i hvert fall Garnås være selskreven.👍 3Kommentar
-
For meg er Gabrielsen, Garnås og Roseth ganske jevne, men med ulike styrker. I de kampene vi trenger en kriger i lufta, bør i hvert fall Garnås være selskreven.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?👍 2Kommentar
-
Bør starte hver match. Jeg mener han er vår beste stopper, gjør færrest tabber og er den beste til å bryte spille gjennom ledd og dermed gi oss offensivt overtall. Hans ballbehandling og evner til å treffe medspiller med presise langpasninger minner mye om Beckenbauer.Kommentar
-
Bør starte hver match. Jeg mener han er vår beste stopper, gjør færrest tabber og er den beste til å bryte spille gjennom ledd og dermed gi oss offensivt overtall. Hans ballbehandling og evner til å treffe medspiller med presise langpasninger minner mye om Beckenbauer.👍 3Kommentar
-
👍 1Kommentar
-
Flaks for oss, og de ser de på trening hver dag så det skulle bare mangle. Roseth den som holder best og mest stabilt nivå, men jeg mener den siste plassen er ganske marginal i forholdet EG, RG og SMF. Skal ikke ramle mange hakk før man bør benkes, og følte tidligere at Ruben burde fått en pause men at han har spilt seg opp i de siste par kampene.👍 2Kommentar
-
Kommentar