Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Blir spennende å se. Kjenner ikke til han. Blir automatisk litt skeptisk når vi signerer førstedivisjonsspillere som er ukjente for meg. Har sjelden blitt positivt overraska. Men ingen tvil om at vi trenger en stopper inn nå. Er kanksje en spiller som ikke nødvendigvis er førstevalg til neste år? Får vi inn en stopper til? Går Garnås rett inn på laget, eller holder Amundsen og Slørdahl han ute etter tre smultringer på rappen?
Har Alexander Kolberg spilt seg inn på laget nå, eller ser Bakke på han som en nødløsning til tross for 0 baklengs med han på banen?
Kan fort være en god signering dette; er slik jeg har forstått det en ledertype, noe vi virkelig trenger, og kan score mål. Gitt våre økonomiske rammer og attraktivitet som klubb er vel dette noe av det bedre vi kunne signert.
Håper han er både kvikkere til beins og bedre med ball enn hva jeg ser for meg på en sånn betegnelse.
Det er uansett ikke tvil om at vi trenger en sjef bakerst som kan vinne dueller både i eget og i motstanders felt. Håper dette blir bra.
He he - tenkte vel først og fremst på at han er sterk og tøff, takler så det lukter svidd og viser at det skal gjøre vondt å møte LSK.
Det samme tenkte jeg utfra beskrivelsen. Det skal som du sier, være vondt å møte LSK, men jeg håper at spillerne vi ser på framover også evner å behandle ballen og bruke den til noe fornuftig. Alt for ofte har "gi alt - garantien" tilsynelatende betydd at vi skal gå i duell, vinne ball og kælke den framover til en ny duell, som vi stort sett taper, for så å gjøre det samme. Er dog klar over at dette ikke bare er spillernes skyld.
Tenk å ha en stopper som kan finne på å stange ballen i motstanders mål!
Helt vilt, faktisk! Kanskje de talentløse reporterne tilslutt får rett i at vi er "dødball-laget" LSK?
Orker ikke sjekke statistikk nå, men med unntak av noen viktige mål fra Kippe har det vel ikke vært mange dødballmål av midstoppere (eller kanskje heller forsvarsspillere) de siste 10 åra.
Hunter S. Thompson:
There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.
Har rada opp med Pepsi max og potetgull - endelig skal vi få se to midtstoppere som tar for seg igjen. Og endelig skal jeg få kjenne på at pulsen stiger når vi får corner igjen!
Pliiiiis ikke få den klassiske LSK-duppen da, Espen. Maskin i dag! Spesielt deilig at han tok ned på kassa når han var upressa heller enn å kælke unna i blinde.
Kommentar