Jubl! Dette var innafor!
Tromsø IL - Lillestrøm SK, tirsdag 15. september, kl. 19:00
Collapse
X
-
Fy faen dette var jævlig (for nervene). Solid gjennomført av gutta, men er det nødvendig å gjøre det så spennende da?! Hadde knapt ball siste 15.
PuhKommentar
-
-
Alfheim har alltid vært en dårlig bane for oss. 3 poeng der er alltid godt. Kanskje like greit at Get-boksen feilet slik at jeg kun fikk sett første 25 og siste 20. Nervene hadde neppe tålt så mye mer.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Jeg kan leve med dette nå som vi har fått på plass det defensive. Bygge bakfra så trenger vi bare å score et mål eller to per kamp. Er jo derfor Tromsø leder serien, ikke Ranheim. Framover blir vi sterkere med en Bjørn i form.Kommentar
-
I 89 da vi vant serien sist scora vi 31 på 22.
Så det kan fort bli mange ulidelige kamper fremover. Særlig når Mathew forærer motstandera frispark i farlige situasjon så og si hver eneste kamp.Kommentar
-
Endelig henter vi en stopper få kilometer fra åråsen som er langt bedre enn benkefyll fra Belgia. Så er det bare igjen å konstatere at Rafn på venstre og Melgalvis på høyre er den beste kombinasjonen vi kan finne. Etter 1 år på reisefot så er det bare å ta av seg hatten for det Marius Amundsen har prestert så langt. Jeg er sikker på at han sikkert kunne spillt 30 kamper på disse ukene også.👍 2Kommentar
-
Nå er han ute neste kamp, så da får kritikerne viljen sin (ikke myntet på deg altså).👍 1Kommentar
-
Kommentar
-
👍 3Kommentar
Kommentar