For en magisk spiller. Legende! Kommer inn og gjør det han gjør best. Holder på ball. Kjører sirkus. Går det an å ha en bedre innhopper?
Tobias Svendsen
Collapse
X
-
Håper det definitive gjennombruddet er like om hjørnet!👍 11Kommentar
-
👍 3Kommentar
-
Slik annen omgang utviklet seg passet det Svendsen bra å komme inn. Strek i boka til Bakke at han venter så lenge med byttene, spesielt med tanke på hvor varmt det var. Mange som ble preget mot slutten.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?👍 2Kommentar
-
Jeg håper dette er godt avklart med de som skal være rundt han hjemme i Molde og at ett tilbud står klart. Nissen er alltid med på lasset. Nå tyder vel det meste på at han har en ganske alvorlig angslidelse og da kommer dette til å ta tid. God bedring og velkommen tilbake!👍 1Kommentar
-
"Dagens store gode nyhet, iallfall for meg, men sikkert også for mange andre, var at en viss T. Svendsen var på besøk og deltok med liv og lyst i treninga. Såvidt jeg kan forstå skal Tobias ha blitt mye tryggere på seg sjøl og følt seg stadig bedre etter at han dro hjem til det vestlige landet og har fått god oppfølging og behandling (også med besøk og kontakt fra LSKs side). Planen sies nå å være at han kommer tilbake og skal delta for fullt når vintertreninga starter opp i romjula eller rett over nyttår. Det høres ut som veldig gode nyheter hvis det faktisk blir sånn."
Har ikke hørt noe annet enn at denne planen, iallfall foreløpig, ser ut til å skulle følges. Vi får se når troppene samles igjen over nyåret, om Tobias faktisk er med igjen.
gilbert👍 8Kommentar
-
Fra mitt treningsreferat 27. oktober:
"Dagens store gode nyhet, iallfall for meg, men sikkert også for mange andre, var at en viss T. Svendsen var på besøk og deltok med liv og lyst i treninga. Såvidt jeg kan forstå skal Tobias ha blitt mye tryggere på seg sjøl og følt seg stadig bedre etter at han dro hjem til det vestlige landet og har fått god oppfølging og behandling (også med besøk og kontakt fra LSKs side). Planen sies nå å være at han kommer tilbake og skal delta for fullt når vintertreninga starter opp i romjula eller rett over nyttår. Det høres ut som veldig gode nyheter hvis det faktisk blir sånn."
Har ikke hørt noe annet enn at denne planen, iallfall foreløpig, ser ut til å skulle følges. Vi får se når troppene samles igjen over nyåret, om Tobias faktisk er med igjen.
gilbert
Hadde ikke fått dette med meg.
Ja virkelig gode nyheter , om det faktisk blir sånn ?Kommentar
-
Sveipet litt innom NRK1 nettopp. Der var det en umiskjennelig fyr i ukledelig joggebukse og hettegenser med dårlig tid som spiller ett eller annet brettspill i Kasakhstan. Hyggelig å se at Tobias Svendsen bruker juleferien til litt avveksling fra alvoret i LSK-hallen.
20221229_102822.jpg👍 2Kommentar
-
👍 7
Kommentar
-
På plass på årets første trening i hallen. Velkommen tilbake, Tobias!
Treningen kan for øvrig følges her: https://www.rb.no/se-arets-forste-ls...s/5-43-1940271👍 12Kommentar
-
Hvorfor ikke starte med Tobias, han klarer en omgang og Adams kan få en omgang på benken for slurv og unødig gult kort________________________
TBKommentar
-
Kommentar
-
👍 1Kommentar
Kommentar