Du kan ikke bedømme noen av spillerne på hva som skjedde etter 4 bytter. Hele laget mister rytmen når man bytter så mye på en gang, relasjonene blir borte. Unfair mot alle. Heldigvis gikk det bra, men håper det ikke skjer igjen. Bytt 2+1+2 neste gang, da får du også bedre matching for de som kommer inn.
Lillestrøm SK - Sandnes Ulf, søndag 25. oktober kl. 15:00
Collapse
X
-
-
Må si BBS skuffet meg i denne kampen. Sterk og rutinert, ja, men ødela også samtlige overganger vi kunne og burde tatt for å drepe kampen. Synes han virker tung👍 1Kommentar
-
Du kan ikke bedømme noen av spillerne på hva som skjedde etter 4 bytter. Hele laget mister rytmen når man bytter så mye på en gang, relasjonene blir borte. Unfair mot alle. Heldigvis gikk det bra, men håper det ikke skjer igjen. Bytt 2+1+2 neste gang, da får du også bedre matching for de som kommer inn.
Jeg er helt enig i at laget mister rytme, og er ikke ute etter å henge ut noen. At jeg nevnte Kairinen handler mer om den viktige jobben Mathew gjør enn at Kaan var dårlig, for det var han ikke.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Slik kampsituasjon og kommende program er, så var byttene som sagt helt greie. Alle fire spillerne som ble tatt ut stod i fare for å måtte stå over Tromsø-kampen dersom de hadde pådratt seg gult kort, så alle byttene var fornuftige. Jeg har kritisert Bakke for ikke gjort lignende tidligere, så han skal få honnør i dag. Kun Bjørn av dem kan karaktiseres som rutinert, så det var forventet at det kunne bli litt kaos mot slutten. Det gikk heldigvis bra, selv om de fleste fikk litt forhøyet puls etter scoringen til Sandnes/Ulf.
Jeg er helt enig i at laget mister rytme, og er ikke ute etter å henge ut noen. At jeg nevnte Kairinen handler mer om den viktige jobben Mathew gjør enn at Kaan var dårlig, for det var han ikke.👍 1Kommentar
-
Sjøl om vi roter fælt etter 4 bytter kan man også si at vi viser noe vi ikke har gjort på gudene vet hvor mange år i å klare å roe det ned igjen etterhvert. Virker som trua er litt tilbake i spellerne, at ikke rullegardina er nede hele resten av kampen men at vi henter oss inn som et lag og ror det rimelig komfortabelt inn de siste 5-10min.
Starta seint i dag så har først fått sett ferdig kampen nå, hvor diskuteres den Clayton Zanesque kvaliteten på gållen til Tryggvi? :O👍 1Kommentar
-
👍 1Kommentar
-
Sjøl om vi roter fælt etter 4 bytter kan man også si at vi viser noe vi ikke har gjort på gudene vet hvor mange år i å klare å roe det ned igjen etterhvert. Virker som trua er litt tilbake i spellerne, at ikke rullegardina er nede hele resten av kampen men at vi henter oss inn som et lag og ror det rimelig komfortabelt inn de siste 5-10min.
Starta seint i dag så har først fått sett ferdig kampen nå, hvor diskuteres den Clayton Zanesque kvaliteten på gållen til Tryggvi? :OKommentar
-
Kommentar
-
Vi er nok mer enige enn det kan se ut som. Jeg ville ha mange av de samme byttene, men ikke på en gang. Det gikk bra, men det skulle ikke mer til enn at Ulf hadde satt kjempesjansen sin rett etter 4-2 før dette kunne endt i tapte poeng. Amundsen kunne ha fullført. Riktig å spare TLO. Ville startet med Braut og Ranger. Deretter Rafn2 eller Gustaf for bbs og Knudsen + Urik når ting setter seg etter de første byttene. Problemet med 4 bytter på en gang er at det er nødt til å bli kaos. Neste kamp er vel for øvrig borte mot Raufoss. Kanskje ikke så farlig om en av dem hadde måttet stå over der?Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Nå hadde det vel vært Raufoss-kampen de hadde måttet sone dersom de hadde pådratt seg gult i løpet av den siste halvtimen? Og blitt klare igjen til TIL hjemme? Skal man se veldig kynisk-taktisk på det, hadde det faktisk vært bedre å pådra seg gult ila den siste halvtimen og sonet mot Raufoss. De bør vi matche greit selv med et "halvt annetlag". Mot TIL hjemme må vi ha alle mann til pumpene.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?👍 1Kommentar
Kommentar