Blir fort Slørdahl - Garnås her også jf. RB.
Lillestrøm SK - Åsane, søndag 8. november, kl 15:00
Collapse
X
-
Kommentar
-
-
I dag spiller vi den første av seks potensielle cupfinaler. Vinner vi de første tre, kan det holde til direkte opprykk. Vinner vi fire av dem er det uansett ingen tvil.
Vi er favoritter i alle disse kampene. Nå håper jeg vi viser at vi er blitt så trygge på den reisen vi har startet at vi går ut, tar kontrollen og vinner.
Det viktigste slaget står i hodene til spillerne. Jeg tror og håper vi nå viser at vi består både denne og de neste testene!Elska þetta félag👍 1Kommentar
-
Det virker jo mer og mer sannsynlig at han primært har kommet for å heve treningsmoralen, slik rb skrev om for en stund siden. Han skal nok videre til en utenlandsk klubb etter nyttår. Sikkert riktig at han hever moralen, men hvis klubben har ført oss bak lyset mtp dette, er det ikke bra!Elska þetta félagKommentar
-
Så ikke for meg at det var denne islendingen som skulle bli avgjørende i høst. Vært et friskt pust, Hrafn!Kommentar
-
Vi er potte tette bakover hittil, en styrke vi har fått den siste tiden. Meget bra. Fremover burde vi dog vært mer skapende. Håper det kommer i andre omgang. Også må dommeren komme seg på jobb!Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.👍 1Kommentar
-
-
Kommentar