For en gjeng med pinnemenn......
Ull/Kisa - Lillestrøm SK, søndag 15. november, kl. 18:00
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
Fytti faen i helvete. Jeg vet ikke om jeg er mest flau eller mest forbanna. Dette skal ikke være mulig. Brenn i helvete, jævla amatører.Kommentar
-
bare å finne fram den svarteste malinga man har her👍 3Kommentar
-
Svart maling? Jeg skal male husene til spillerne med bæsj etter denne forestillinga. Bæsj og spyI år så tar vi alt👍 2Kommentar
-
-
Jeg trekker tilbake alt jeg sa etter forrige kamp om svartmaling. Dette er helsvart. Ingen utvikling siden nedrykket. Stort sett samme aspeløv som løper hodeløst rundt på banen.
Taktikken: Ballen fra målvakt til stopper/back. Spille på seg press i backrekka. Dersom ballen fortsatt er i laget etter mange (nok) støttepasninger, løpe til 20-25 m fra motstanderens mål. Stoppe opp og forsikre seg om at alle på motstanderlaget rekker å ta oppstilling i og rundt egen 16-meter. Deretter slå støttepasning tilbake til en av stopperne. Alternativt slå ballen til IM, som rolig lunter rundt med ballen, spiller på seg press for så å spille støttepasning tilbake til en av stopperne.
Bakkes rolle: Coaching i verdensklasse. Sitte rolig lengst mulig og se paralysert ut. Håpe energien smitter over på spillerne. Ta ut spillere som skaper noe som helst eller som kan putte ballen i mål. Bytte innpå spillere som ikke har erfaring først når alt butter i mot.
Bakke må gå. Helst i dag, så kan vi kanskje rykke opp og la alt vrakgodset på utgående kontrakter gå.👍 1Kommentar
-
Den blussinga til avreise fyra virkelig opp spillera... Dytt det blusset opp i rævva på dem neste gang, kanskje det blir litt fyring da👍 3Kommentar
-
Kommentar
-
Her er det en gjeng som ikke er villige til å ta kampen. Her sitter man garantert i garderoben og slipper seg ned på 95% når de hører Sogndal har tapt. Det å se Karinen denne kampen er en lidelse, totalt ute av stand til å gi tilbake i en eneste duell. Han var ikke alene men å se hva de såkalt beste på dette laget presterte i kveld er en skam!👍 2Kommentar
-
Bare å ta av seg hatten for en gjeng godt betalte tapere. Barnehageunger har bedre/sterkere psyke enn denne fugla gjengen.Kommentar
-
Tar ut vår mest målfarlige spiller når vi ligger under og lar TLO, som ikke engang greier å bryte føkkings ti scoringer i jallaligaen. Det er så natta det.
Melgalvis så ut som en verre utgave av Westerberg ikveld, og det oppsummerer kampen greit.
Søppel.👍 2Kommentar
-
Det er ikke noe annet å vente med det trenerparet LSK har med gamlefar og han som er best på tv og har fått sparken i flere klubber inkludert Strømmen.Kommentar
-
Melga når ikke Jesper til knærne. Om vi rykker opp med slike spillere så sier det alt om nivået.
Skal ikke forsøke å overgå dere andre i beskrivelsene av hvor elendig dette var, for det finnes ikke ord.
Jeg gir godkjent til 2 spillere, resten står til stryk.
Kommentar
Kommentar