Ull/Kisa - Lillestrøm SK, søndag 15. november, kl. 18:00
Collapse
X
-
Jeg lurer virkelig på hva vår høyre "back" har på Geir Bakke. Av alle skandaløse prestasjoner der ute i kveld overgikk han faktisk seg selv. Med en gang Gustavsson gikk av var det motorvei på siden hans. En kompis så kampen ringside (han har sesongkort og bor der oppe). Kommenterte uoppfordret i pausen: "Melgalvis er ekstremt svak. Gustavsson redder ham gang på gang." Likevel spiller han 90 minutter, uke inn og uke ut. Vedder på at han får ny kontrakt også. Jeg kan ikke BEGRIPE det.
Men hele laget var grusomt. Sist kamp og i kveld så vi ut som i fjor høst igjen. Mot Åsane og Ull/Kisa. Og så mener folk at vi skal rykke opp? Vi har INGENTING å gjøre i Eliteserien med dette taperlaget. Det er bare å pælme alle som er på utgående kontrakt og begynne på nytt. Få det vekk!Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum👍 2Kommentar
-
Jeg lurer virkelig på hva vår høyre "back" har på Geir Bakke. Av alle skandaløse prestasjoner der ute i kveld overgikk han faktisk seg selv. Med en gang Gustavsson gikk av var det motorvei på siden hans. En kompis så kampen ringside (han har sesongkort og bor der oppe). Kommenterte uoppfordret i pausen: "Melgalvis er ekstremt svak. Gustavsson redder ham gang på gang." Likevel spiller han 90 minutter, uke inn og uke ut. Vedder på at han får ny kontrakt også. Jeg kan ikke BEGRIPE det.
Men hele laget var grusomt. Sist kamp og i kveld så vi ut som i fjor høst igjen. Mot Åsane og Ull/Kisa. Og så mener folk at vi skal rykke opp? Vi har INGENTING å gjøre i Eliteserien med dette taperlaget. Det er bare å pælme alle som er på utgående kontrakt og begynne på nytt. Få det vekk!Last edited by maxpayne; 15.11.2020, 23:50.👍 1Kommentar
-
Fortell om skandalene? Selvsagt så er DG sin jobb å samarbeide med Melgalvis. Melgalvis er svakere defensivt enn offensivt men hvis du ser hvor mange ganger i dag Melgalvis prøver å spille ballen fremover på banen i forhold til folk rundt seg så bør du få opp øynene. At vi blir tatt på noen overganger etter DG går ut er ikke dagens største problem.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum👍 3Kommentar
-
Vi må kunne kreve at backene våre i det minste har tempo. Synes ikke Ranger har levert noe særlig heller men det ville han nok kanskje gjort med enda mere spilletid og hvis han hadde holdt seg mer skadefri. Det jeg ikke skjønner, er hvorfor Rafn blir tatt av og ikke Melga.Dette er en ballKommentar
-
Bakke må rydde opp i mannskapet sitt, og høyre back er det åpenbare stedet å begynne. Enten må noen andre inn på venstre, og Rafn kommer over på høyre. Eller så må Ranger erstatte Melgalvis. Eller så må DG få backen og en annen få høyre kant. For slik det er nå kan det ikke fortsette.
👍 4Kommentar
-
-
Irriterende å se Sundgot sitte på benken å spise på fingrene sine, reis deg opp å brøl ut for f.... siden du aldri har gjort det før, kanskje noen reagerer________________________
TBKommentar
-
kampen mot Ull/Kisa var en liten El classico hvor Ull/Kisa fikk en extra kikk for å spille mot storebror og var mer motiverte for å vise seg fram enn det vi var. Minner meg litt om den kampen mot Strømmen i cupen som vi tapte for noen år siden. LSK spiller bra mot gode lag men sliter mot dårlige lag.Kommentar
Kommentar