Perfekt bruk av spillere i dag. Mathew suverent best, Krogstad og Karinen igjen under pari og Karinen ser så sliten ut at benken bør vente i neste kamp. Resten helt på det jevne og motorveien for jerv på venstre side som skulle oppstå pga. Svendsen og Melgalvs så vi aldri noe til. Derimot så vi selvsagt ett nytt mål fra vår høyre side med Melgalvis involvert før målet.
Lillestrøm SK - Jerv, onsdag 18. november, kl 18:00
Collapse
X
-
Hvordan kommer Sves til 4 målsjanser til LSK? vi hadde vel flere enn det bare alene med keeper? Kanskje han mener "expected goals", hvor han tar høyde for våre avslutningsferdigheter?
👍 2Kommentar
-
Kommentar
-
-
Kommentar
-
Helt på det jevne pluss. Se de siste 30 sekundene
før målet så ser du hvor ofte han er involvert i forhold til mange andre før mål igjen og igjen.. Full defensiv kontroll, en passning til Mathew gjennom ledd som få andre ville slått som åpnet ett gigantisk rom for Mathew som vente spillet som skape en stor sjanse i første omgang. ett langt løp inn i boks skrå avslutning men ganske stor sjanse, en stygg feilpassning og ikke minst dagens kaptein. At Svendsen spilte i steden for DG hadde liten negativ innvirkning i det defensive.Kommentar
-
👍 1Kommentar
-
Fremover var vel Melgalvis som han pleier å være. Noe toppnivå, noe bunn-napp. Ikke så lett å bli klok på.
👍 3Kommentar
-
...og da skulle han vel neppe spilt back, men kanskje heller vært brukt på kanten? Jeg bare spør.👍 4Kommentar
-
Det tror jeg de fleste er enig i. Problemet er at i 4-3-3 er det ingen egentlig kant. I 4-4-2 er kant på midtbanen Melgalvis klare posisjon i mine øyne. Noen trenere har ment Melgalvis bør spille back i 4-4-2 også, men det gikk sett i ettertid ikke så bra.Kommentar
-
Enig, og da er vi tilbake til problemet med at vi insisterer på å spille 4-3-3 med en tropp som ikke er hentet til det eller passer i formasjonen.👍 1Kommentar
-
Ikke noe problem. Vi bytter formasjon etter hva som passer best når spillestallen er klar rundt februar/mars. Resten av sesongen 2021 vil gå med på å drille inn den nye formasjonen, men dersom man beholder nøkkelspillere videre så kan 2022 bli veldig braKommentar
Kommentar