3 poeng er ALT som gjleder nå...forstår Bakke akkurat nå
Lillestrøm SK - Jerv, onsdag 18. november, kl 18:00
Collapse
X
-
-
Ulrik har presset seg foran Knudsen i køen ser jeg. Liker steget til unge Mathisen. Håper han blir en viktig brikke neste år👍 6Kommentar
-
-
-
-
Med et nødskrik klarer vi å ta Jerv på hjemmebane.... er IKKE imponert!!________________________
TBKommentar
-
Batalje. Aliikevel var vi aldri på gaffærn til Jerv. Etter de tre byttene ble det, om ikke ro, ihvertfall mer possession. Jaggu fikk Kippe rensa unna et par baller også. Sliteseier mot Kåffa og saftbønda snubler så blir det Highasakite på Åråsen neste årKommentar
-
Det fasinerende er at vi i en spillemessig elendig kamp faktisk burde ha scora MINST 4-5 mål, mens vi slapp til relativt lite bakover. Flere av halvsjansene til Jerv antar jeg ville blitt avblåst for offside hvis ballen ikke allerede hadde gått ut.
Dagens høydepunkt i tillegg til målet var Ulrik Mathiesens snurring nede ved cornerflagget, etterfulgt av hockeytaklingen som den strålende dommeren presterte å ikke dømme for. Den gutten (og jeg mener ikke dommeren) HAR NOE👍 9Kommentar
-
Kommentar
-
5 poengs ledelse, med 9 poeng igjen å kjempe om. Dette må da holde? Største minus (bortsett fra spillet) må være at vi kasta bort en strålende sjanse til å gå forbi Sogndal på målforskjell. 5-0 her, som burde vært helt mulig, ville tatt oss 3 plussmål foran. Hvis vi mister 5 poengs ledelse på slutten, ville vi kanskje likevel miste denne fordelen, men Sogndal bøtter ikke akkurat inn mål om dagen de heller.Kommentar
Kommentar