Kippe fra start for Norge!

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • hoyt
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2004
    • 2850

Kippe fra start for Norge!

Da spiller Kippe fra start for Norge mot Bahrain kl 16.00. Ikke en vane å se fuglaspillere for Norge, så se på tv2 i dag!
    Kanskje vi til og med får se 2 lsk-spillere på banen i dag, da søgård er på benken.
    "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
    - Nosa
  • RSP
    Moderator
    • Aug 2004
    • 10498

La oss krysse fingre for at Kippe viser hva han er god for i matchen i dag !

Kommentar

• Leif A
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2003
      • 3962

Enda bedre: la oss krysse fingra for at begge får vist hva de er gode for. Det er altfor lenge siden vi har hatt LSK-spillere på landslaget!
      Knurr...

Kommentar

• Hertis
        I karantene
        Forumonanist
        • May 2004
        • 173

Skal bli morro å se hva Kippe får til i dag, motstanden er jo ikke all verden heller. kan bli morro dette.
        Kult også hvis Søgård kommer inn :twisted:

Kommentar

• Baron
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Nov 2003
          • 187

[quote="Hertis"] motstanden er jo ikke all verden heller.[quote]

Der tar du nok feil, på papiret skal det ikke være så veldig stor forskjell på Bahrain og Norge. Norge ligger på 36 plass på fifa-rankingen, Bahrain på 50-plass. Tror ikke du skal forvente at det blir så lett for Norge og Frode
          Baron!

Kommentar

• King_Raymond
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 4987

Fikk ikke sett kampen pga tven min er midlertidig død. Hvordan spilte Kippe? Han fikk spille hele kampen så jeg. Søgård fikk 23 min også, hvordan var han?
            Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• fugla_4_ever
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Dec 2003
              • 467

Opprinnelig skrevet av King_Raymond
              Fikk ikke sett kampen pga tven min er midlertidig død. Hvordan spilte Kippe? Han fikk spille hele kampen så jeg. Søgård fikk 23 min også, hvordan var han?
              Jeg syntes Kippe spilte bra. Holdt på å få en goal, men det var vel en annen som fikk den på hodet rett før han, men det ble mål. Ellers hadde han et godt skuddforsøk og gjorde en ganske god defensiv jobb. Litt nervøs i starten kanskje? Espen så jeg ikke. skrudde av da han kom inn.

Kommentar

• Leif A
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2003
                • 3962

Aftenposten opererer med Kippe som banens beste, så han gjorde vel sakene sine bedre enn de andre ute på banen. Håper han får en sjanse til.

Søgård spilte for lite til å få noen karakter. Håper of tror han får spille fra start mot Jordan.
                Knurr...

Kommentar

Working...