Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Da spiller Kippe fra start for Norge mot Bahrain kl 16.00. Ikke en vane å se fuglaspillere for Norge, så se på tv2 i dag!
Kanskje vi til og med får se 2 lsk-spillere på banen i dag, da søgård er på benken.
"A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again." - Nosa
[quote="Hertis"] motstanden er jo ikke all verden heller.[quote]
Der tar du nok feil, på papiret skal det ikke være så veldig stor forskjell på Bahrain og Norge. Norge ligger på 36 plass på fifa-rankingen, Bahrain på 50-plass. Tror ikke du skal forvente at det blir så lett for Norge og Frode
Fikk ikke sett kampen pga tven min er midlertidig død. Hvordan spilte Kippe? Han fikk spille hele kampen så jeg. Søgård fikk 23 min også, hvordan var han?
Fikk ikke sett kampen pga tven min er midlertidig død. Hvordan spilte Kippe? Han fikk spille hele kampen så jeg. Søgård fikk 23 min også, hvordan var han?
Jeg syntes Kippe spilte bra. Holdt på å få en goal, men det var vel en annen som fikk den på hodet rett før han, men det ble mål. Ellers hadde han et godt skuddforsøk og gjorde en ganske god defensiv jobb. Litt nervøs i starten kanskje? Espen så jeg ikke. skrudde av da han kom inn.
Kommentar