Nyheter desember 2020
Collapse
X
-
Elska þetta félag👍 11Kommentar
-
Er ikke enig om ny LSK-kontrakt: – Jeg har et ønske og en motivasjon om å få til noe med LSK
Fredrik Krogstad avviser rykter om at han er klar for en annen klubb. 25-åringen mener selv at han er i en positiv dialog med LSK.
– LSK må sikte høyere
– Jeg er en av spillerne som har vært lengst i LSK, og jeg har mine tanker om framtida til klubben. Tror både dem som er i klubben og våre supportere er lei etter å ha vært i bunnen av Eliteserien i mange år. Nå må LSK gjøre alt de kan for å unngå at vi blir en klubb mellom 10. og 16. plass. Klubben må sikte høyere, mener midtbanesliteren.
– Det handler om hvilke spillere som hentes til klubben. Vi må få inn de riktige typene som kan komme inn med sult og vilje til å trene enda mer slik at vi kan få et løft. Forlengelsen med Kaan (Kairinen) og signeringen av Vetle (Dragsnes) som jeg kjenner godt fra før, er en veldig bra start på veien dit for LSK.
– Jeg opplever at både trenerne og sportslig ledelse har mange av de samme tankene om hva som skal til. Selv har jeg både et ønske og en motivasjon om å få til noe med LSK, fastslår Krogstad.
Elska þetta félag👍 3Kommentar
Kommentar