Sesongen 2021
Collapse
X
-
-
Mange av de tingene du er usikker på i ovenstående innlegg MortenA får du svar på i sendingen til RB fra den første treningen i år. Så vil anbefale deg å se den. Link: https://www.rb.no/se-lsks-forste-tre...v/5-43-1509327
Forøvrig: Helland kjenner jeg at jeg er skeptisk til. Han er godt over middagshøyden og skadeutsatt. I fjor hadde han 2 mål og 4 assist på 19 kamper for laget som ble nr. 4 i serien. Årene før det hadde han henholdsvis 3 mål (2 straffer) og 5 assist, og 5 mål og 1 assist. Vi må tilbake til 2017 for at han var god med 6 mål og 8 assist. De fire siste sesongene har han vært involvert i ca. 20 kamper per sesong.
Aldersmessig har han akkurat bikket 31 år, og er ingen spiller med sine beste år foran seg. Spørsmålet er da om vi skal benke DG eller flytte han over på venstre. DG på venstrevingen er jeg ikke fremmed for da han har et ganske habilt venstrebein også. Til syvende og sist handler det om hva vi får for pengene, og jeg tror ikke Helland gir den beste avkastningen.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?👍 3Kommentar
-
Nei takk. Over middagshøyden, ikke vært god på flere år, mer skadet enn tilgjengelig, dyr i drift. Kunne like så godt ha henta Bolly før han gikk til Molde dersom vi skal holde på sånn som det her. Dette er ikke den smarte scoutinga vi har blitt lovet.Kommentar
-
Forøvrig: Helland kjenner jeg at jeg er skeptisk til. Han er godt over middagshøyden og skadeutsatt. I fjor hadde han 2 mål og 4 assist på 19 kamper for laget som ble nr. 4 i serien. Årene før det hadde han henholdsvis 3 mål (2 straffer) og 5 assist, og 5 mål og 1 assist. Vi må tilbake til 2017 for at han var god med 6 mål og 8 assist. De fire siste sesongene har han vært involvert i ca. 20 kamper per sesong.
Aldersmessig har han akkurat bikket 31 år, og er ingen spiller med sine beste år foran seg. Spørsmålet er da om vi skal benke DG eller flytte han over på venstre. DG på venstrevingen er jeg ikke fremmed for da han har et ganske habilt venstrebein også. Til syvende og sist handler det om hva vi får for pengene, og jeg tror ikke Helland gir den beste avkastningen.
Jeg kan ikke huske sist jeg så mannen spille og vet ikke hvor god han er i dag, men en ving blir fort en del dårligere dersom tempoet forsvinner. Skader og alder gjør gjerne noe med kvaliteten, og spesielt tempoet...Kommentar
-
Stensaas var ikke så verst, men det begynner å bli noen år siden👍 2Kommentar
-
👍 2Kommentar
-
Dette begynner å ligne komedie fra Mefsin sin side. Pål A Helleland bør ikke inn i LSK på nåværende tidspunkt da vi allerede sliter med en profilert spiller som høyst sannsynlig også i 2021 kommer til å sitte mye på tribunen. Vi skal altså trene mer men hente spillere som sliter med skader? Jeg vil heller at Mefsin tar noen sjanser i overgangsmarkedet med spillere som er tilgjengelig i markedet selv om det finnes hull i cv`n pga covid som han selv uttaler det. Jeg tror ikke jeg kommer til å holde ut en Helleland som uttaler seg i vilden sky om alt mulig han har greie på om hva som kreves og ting som verre er....Kommentar
-
Det virker som du vet mer enn oss andre om BBS sin skadesituasjon. Kan du dele dette med oss?Elska þetta félagKommentar
-
Jeg håper selvsagt at BBS spiller så mye som overhode mulig men hvis man har fulgt hans karriere etter hans første LSK opphold så har det i store perider vært 3 kamper på og 3 av. Der er en grunn for at BBS sin karriere stort sett består av free tranfers og utlån.Kommentar
-
Dette begynner å ligne komedie fra Mefsin sin side. Pål A Helleland bør ikke inn i LSK på nåværende tidspunkt da vi allerede sliter med en profilert spiller som høyst sannsynlig også i 2021 kommer til å sitte mye på tribunen. Vi skal altså trene mer men hente spillere som sliter med skader? Jeg vil heller at Mefsin tar noen sjanser i overgangsmarkedet med spillere som er tilgjengelig i markedet selv om det finnes hull i cv`n pga covid som han selv uttaler det. Jeg tror ikke jeg kommer til å holde ut en Helleland som uttaler seg i vilden sky om alt mulig han har greie på om hva som kreves og ting som verre er....
at Helland uttaler seg om mye i media og stiller krav, også utad ser jeg på som utelukkende positivt. Det er sånn vi som klubb skal være, vi skal være litt kontroversielle. Vi trenger spillere som skaper litt blest rundt klubben om vi skal få opp tilskuertall, øke interessen lokalt og nasjonalt. Etter min menig passer Helland og Lsk som hånd i hanske, ikke minst er han verdt en del markedsmessig også.
Naturligvis er det viktigste hva man får ut av han på banen. Der stoler jeg på at trenerteam og medisinskteam tar den rette avgjørelsen om skaderisikoen er verdt det.👍 5Kommentar
-
👍 4Kommentar
-
👍 2Kommentar
-
En skadefri Helland ville vært bra. Om han skal på lån til oss må trøndera åpenbart dekke deler av lønna.
Uavhengig av om det er hold i ryktene så elsker jeg at vi nå kobles til store navn og at Simon fyrer opp. Vi skal tilbake dit at vi er en naturlig destinasjon for de beste. Det tar litt mer tid, men spekulasjoner og opphausing er gratis. Vi skal tilbake til toppen, du hører det fra alle, senest Krogstad og Myhre da de forlenget. Det betyr ikke at noen tror det går av seg selv. Men strategien, jobbingen og valgene som tas peker den veien.
Vi har foreløpig en inn i Dragsnes, men vi har da også i perioden etter sesongen signert Björn, Braut, Matthew (gitt arbeidstillatelse), Krogstad og Myhre og video/spilleranalytiker. Det jobbes! Gode ryktespredere melder 3 ikke navngitte spillere som er nær signering. Jeg har trua.👍 7Kommentar
-
Coppens forsvinner tilbake til tysk nivå 3 ref. RB. Ser ikke ut til at vi stresser så mye med å erstatte ham siden vi har Mads og Emil. Prøver vi å samle inn lønningspenger til noen skikkelige storfisker, mon tro? Begynner å bli mange ut!Kommentar
-
Det var ikke helt uventa, nei. Han kom ikke til Norge for å sitte på benken. Uansett skal han nok ha en del av æren for den voldsomme utviklinga Mads hadde i fjor!👍 3Kommentar
-
Kommentar
-
Neida, synes det er tøft og offensivt om vi gjør det. Vi har en keeper som så langt har vist seg mer enn tilliten verdig, og en som jeg ikke har sett nok til å mene noe veldig sterkt om (men han har veldig gode skussmål fra Oslo nord).
👍 3Kommentar
-
En skadefri Helland ville vært bra. Om han skal på lån til oss må trøndera åpenbart dekke deler av lønna.
Uavhengig av om det er hold i ryktene så elsker jeg at vi nå kobles til store navn og at Simon fyrer opp. Vi skal tilbake dit at vi er en naturlig destinasjon for de beste. Det tar litt mer tid, men spekulasjoner og opphausing er gratis. Vi skal tilbake til toppen, du hører det fra alle, senest Krogstad og Myhre da de forlenget. Det betyr ikke at noen tror det går av seg selv. Men strategien, jobbingen og valgene som tas peker den veien.
Vi har foreløpig en inn i Dragsnes, men vi har da også i perioden etter sesongen signert Björn, Braut, Matthew (gitt arbeidstillatelse), Krogstad og Myhre og video/spilleranalytiker. Det jobbes! Gode ryktespredere melder 3 ikke navngitte spillere som er nær signering. Jeg har trua.
👍 6Kommentar
Kommentar