Sesongen 2021
Collapse
X
-
-
Mesfin må presse prisen så langt opp det er mulig.👍 2Kommentar
-
Spennende å se hvem Mesfin kommer opp med som erstatter. Tilsvarende kvalitet som BBS finner han garantert ikke.Kommentar
-
Historiefortellingen rundt er selvfølgelig krevende siden det har vært prata så mye om hans forhold til LSK, men vi har evt. 4 mill mer å handle for som vi hadde for en måned siden. (Da vi heller ikke hadde BBS pga utgående kontrakt) Jeg ser selvfølgelig heller på mål enn på en haug med penger, men dette var da ikke så galt.👍 2Kommentar
-
Hater å miste ham for det han kunne blitt. Men like sannsynlig at han hadde blitt en ny Smara. Hvis vi glemmer følelsene litt, er dette den mest fantastike overgangen i klubbens historie. Han har spilt (hvor mange minutter?) fordelt på 4-5 kamper i høst. Under nåværende kontrakt har han møtt opp på et par treninger, blekket er knapt nok tørt. Vi er mange av oss skeptiske til hvor mye glede vi ville fått av ham. Hvis vi nå får 4 mill, er det da en kjempedeal???
Historiefortellingen rundt er selvfølgelig krevende siden det har vært prata så mye om hans forhold til LSK, men vi har evt. 4 mill mer å handle for som vi hadde for en måned siden. (Da vi heller ikke hadde BBS pga utgående kontrakt) Jeg ser selvfølgelig heller på mål enn på en haug med penger, men dette var da ikke så galt.👍 3Kommentar
-
Kommentar
-
Blir gøy det her om halvannet års tid når Björn skal ut i Europa igjen og Molde får 25 mill fra en klubb i Tyrkia.Kommentar
-
👍 2Kommentar
-
Synes hele BBS-saken begynner å bli en parodi. Hvis vi selger ham for 4 mill eller mer, som det snakkes om, og det viser seg at han blir en ny Smarason (slik noen har vært redde for), er jo det i så fall tidenes ran. Hvis det derimot viser seg at han er tilbake for fullt og på gammelt nivå, tar jeg det som et bevis på at skadene han hadde i høst var mer eller mindre fake og at han sparte seg til "større utfordringer" (sick).
Med tanke på nettopp skadesituasjonen, gitt at den er reell, er jo dette likevel tidenes deal for oss.
Kanskje vi burde gjøre det gamle ordspråket til vårt nye slagord: Bedre med en fugl i hånda enn ti på taket!Elska þetta félag👍 1Kommentar
-
Så ble det endelig slutt på denne balladen. Gir oss noen sårt tiltrengte kronasjer og en påminnelse om at det ikke finnes lojalitet i fotballen.
Bør være atter en lærepenge ikke å ta på oss sykepleierrollen. Ryktene må svirre der ute. Hel- og halvinvalide spillere valfarter klubben for opptrening før de fyker videre.
Ofte gratis, men denne gang fikk vi i det minste noe igjenKommentar
-
Kan man bruke BBS-pengene til å lokke Bakke-disippelen Heintz til klubben tro? Vi trenger jo først og fremst vinger framover i banen nå.Kommentar
-
Stemmer dette? Finner ikke noe om skadeplager på nett. Stått uten klubb i et år riktignok... Og vet ikke om han er den rette karen mtp. holdninger og det å være en "referansespiller".
Kan man bruke BBS-pengene til å lokke Bakke-disippelen Heintz til klubben tro? Vi trenger jo først og fremst vinger framover i banen nå.Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg synes han bør betale tilbake alle som har kjøpt drakt med navnet hans på hvis dette er tilfelle. Barn og ungdom som sparte og julegaver som ble åpnet med store øyne. Så viste det seg at dette kun var en som tenkte penger ,sånn slukker en legende på himmelen, og det sorte hullet er en plastikklubb i utkantnorge.👍 1Kommentar
-
Jeg synes han bør betale tilbake alle som har kjøpt drakt med navnet hans på hvis dette er tilfelle. Barn og ungdom som sparte og julegaver som ble åpnet med store øyne. Så viste det seg at dette kun var en som tenkte penger ,sånn slukker en legende på himmelen, og det sorte hullet er en plastikklubb i utkantnorge.Kommentar
-
Det er vel ca det han har kostet oss og sponsorene for å varme benk og tribune-seter forrige sesong?Kommentar
Kommentar