Under 4 mill. for Sigurdarson er kun en god deal hvis han tar med seg Mesfin når han stikker
Sesongen 2021
Collapse
X
-
Ser at det er flere som trekker med seg Mesfin i BBS-kritikken. Er fullstendig uenig i det!
Det sier seg selv at klubben ønsket BBS i mer enn 1 år, og at de hadde lyst til å få så mye som mulig for han om han skulle forlate klubben. Spesielt med tanke på at mange store klubber hadde BBS i kikkerten også på slutten av fjoråret.
Men når Klubben kunne velge mellom 1 år inkl. en gentleman agreement eller ingen kontrakt i det hele tatt så var jo valget enkelt fra klubbens side.
Så går han til Molde så er det trist, men noe som kun BBS kan klandres for.
👍 4Kommentar
-
Ser at det er flere som trekker med seg Mesfin i BBS-kritikken. Er fullstendig uenig i det!
Det sier seg selv at klubben ønsket BBS i mer enn 1 år, og at de hadde lyst til å få så mye som mulig for han om han skulle forlate klubben. Spesielt med tanke på at mange store klubber hadde BBS i kikkerten også på slutten av fjoråret.
Men når Klubben kunne velge mellom 1 år inkl. en gentleman agreement eller ingen kontrakt i det hele tatt så var jo valget enkelt fra klubbens side.
Så går han til Molde så er det trist, men noe som kun BBS kan klandres for.
Dersom klubben har inngått en avtale hvor de må gi han bort dersom han vil, alternativt betale dyr lønn igjennom et helt år dersom han er skadeplaget, er dette en elendig avtale å inngå. Den baserer seg i så fall på flaks.
Når det er sagt, så regner jeg med at vi får minst 4-5 mill. Hvis vi får mindre er det rett og slett en skandale.👍 3Kommentar
-
Hvis man legger vekk den emosjonelle siden her, så har han ikke prestert i 2020. Sportslig kan han erstattes om han fortsetter som i fjor. Om han forsvinner håper og ber jeg for at en ung og sulten spiller kan tre fram i lyset og blomstre.👍 2Kommentar
-
Dersom klubben har inngått en avtale hvor de må gi han bort dersom han vil, alternativt betale dyr lønn igjennom et helt år dersom han er skadeplaget, er dette en elendig avtale å inngå. Den baserer seg i så fall på flaks.
Når det er sagt, så regner jeg med at vi får minst 4-5 mill. Hvis vi får mindre er det rett og slett en skandale.
Er enig i at 1 mill er for lite. Men at vi har mulighet for å få mer enn 4 mill virker helt usannsynlig grunnet skadeshistorikk og mindre enn 1 år igjen av kontrakten.
👍 1Kommentar
-
Får inntrykk av at man ikke kan stole på hva Mesfin sier i media. Han sier bare det han tror folk vil høre der og da. Blir som når man bestemte hvordan klubben skulle bygges opp:
" Vi kan ikke belage oss på å hente dyre spillere som er på topp. Vi er nødt til å utvikle egne unge spillere og foredle dem gjennom spill på A-laget, i tillegg til å hente noen spillere «på vei opp» utenfra. Det er det som ligger i å være bærekraftig. For LSK skal og må være en bærekraftig klubb i fremtiden."
For så å året etter ligge langflat etter alt vrakgodset til RBK, som runder 30, året etter.👍 2Kommentar
-
Jeg finner ingen referanser til BBS og Molde så velger å avstå å kommentere noe til det kommer noe med håndfast, men ser på forsiden av RB at "Vi får se hva vi får til" betyr vel at Helland er på tur inn også. Mulig Mesfin MÅ ha penger og velger å sende BBS til Molde også.
Kommentar
-
👍 1Kommentar
-
Er ikke uenig med deg der, men tror også at mangelen på matching på andrelaget har gjort at ting har blitt litt annerledes. Nå er ikke jeg i nærheten av å være et trenervirke, men i en slik situasjon så synes jeg det rart at man ikke har satt hatt flere interne kamper for å bruke de ressursene man har istedet for bare trening.👍 1Kommentar
-
Kommentar
-
-
det er uansett ikke bærekraftig med en tropp hvor gjennomsnittsalderen er på 20 år. Det er i aller høyeste grad naivt.
jeg skjønner skepsisen ovenfor Helland, men om man går inn i tallene har han ikke spilt så lite som folk skal ha det til. Samtidig leverer han alltid når han er tilbake, det er særdeles få spillere som går inn på et lag å presterer med engang de er tilbake fra skade.
skepsisen for Åsen klarer jeg ikke å skjønne, nå har vi i tilegg fått en kjøpsklausul.
Gjermund Åsen var en av de beste spillerene til Rbk når Trond Henriksen ledet de i sommer, i den perioden spilte Rbk en klassisk 4-3-3 hvor Åsen fikk angripe i mellomrommet gang på gang. Han er ekstremt fremover rettet, han har bra nærteknikk, bra pasningsfot og bra avslutningsegenkaper. Ved hans inntog så kan vi stille en midtbane 3’er med Eliteserie klasse.
👍 3Kommentar
-
Kommentar
-
-
Her et screenshot👍 1Kommentar
-
Da ligger saken ute igjen... Med disse uttalelsene er det bare å be fyren ryke og reise. Han uttaler at han vil tilbake til klubben etter at han har lagt opp - det skal faen ikke skje!
Jeg blir svært skuffet over klubben og Mesfin dersom vi ikke får minst 4 mill. Skuffelse holder ikke som betegnelse for denne Sigurdarson sine handlinger, særlig dersom han krever å gå billig som følge av "gentlemans agreement". Han må gjerne sitte skadet og råtne på tribunen der oppe resten av karrieren.
Avtalen mellom LSK og Sigurdarson virker å være en kompistjeneste fra Mesfin som spilleren nesten uansett ville komme best ut av. Jeg blir kvalm.👍 1Kommentar
-
Jeg tror de som skriver om fantasisummer på flere millioner blir skuffet. BBS til rb.no: – Jeg signerte kontrakt for et nytt år for at klubben uansett skulle få igjen pengene som jeg har kostet dem.Elska þetta félag👍 2Kommentar
-
Fatter ikke hva enkelte LSK supportere blir så sure av. Dette er da en finfin avtale for både LSK og Bjørn! Bjørns 2. periode i LSK har vært en ubetinga suksess om dette er slutten. Det er mer enn du kan si om de fleste andre som kom tilbake fra utlandet.👍 10Kommentar
Kommentar