Vi må uansett luke unna det å gi bort tosifret antall cornere i hver kamp. De siste årene har klubben vært ekstremt sårbare på defensive dødballer og det kan fort bli akillleshælen i år også.
Sesongen 2021
Collapse
X
-
Potensielt mer penger inn på bok!
Slavia Praha har lagt inn et tosiffret millebeløp på Sheriff. Hvordan var videresalgsklausulen?
👍 1Kommentar
-
Potensielt mer penger inn på bok!
Slavia Praha har lagt inn et tosiffret millebeløp på Sheriff. Hvordan var videresalgsklausulen?
https://www.vg.no/sport/fotball/i/eK...for-andre-gang
Ref: https://www.lsk.no/nyheter/et-salg-som-skal-styrke-lsk
Så da kan vi håpe på noen forholdsvis uventete millioner inn på bok.
👍 1Kommentar
-
👍 1Kommentar
-
Vet det, men i en optimal treningshverdag er det alltids en fordel å være fire. Samtidig forstår jeg valget at de sender han på lån. Åpenbart fjerdevalg.👍 1Kommentar
-
Slik jeg ser det har vi knapt med nødløsninger også. Ranger må spille på HB, SKM er skadet. Én skade og én karantene er nok til at vi må sette inn en junior eller noen uten erfaring som stopper, og man kan være helt sikker på at både Garnås og Ogbu kommer til å dra på seg karantener..👍 1Kommentar
-
Selvom nivået på trening blir litt lavere er det viktigere at sandberg får spilletid på et relativt bra nivå. På sikt vil det sannsynligvis lønne seg👍 5Kommentar
-
Sikkert greit at han 16-åringen som får alle a-lagsstopperne til å se ut som hobbiter får trene litt med a-laget, men tror det må være en ny stopper på vei inn nå.Kommentar
-
Kanskje Arnesen har funnet ut at det ikke er så moro med backpacking midt i koronapandemien. Tar et år til med fotball?
Ellers er det vel ikke helt usansynlig at LSK så tydelig uttalte at de ga opp SSJ for å få Mjøndalen til å kaste korta.👍 1Kommentar
-
Jeg tenker at det ikke nødvendigvis trenger å henge sammen. Om sandberg ses på som 4.valg så er utlån helt riktig i hans alder, det trenger ikke å være noe mer enn det.👍 1Kommentar
-
Sandberg trenger uansett regelmessig spilletid, så om man har fått tydelige signaler fra Jerv om at han er tiltenkt plass i elveren så er det uansett et fornuftig lån, ja. Ingen krise om u17-landslagsspillerne våre får være med på a-treningene litt.👍 3Kommentar
-
Med Sandberg ut, noe som er forståelig og fornuftig mtp. spilletid, og ferske Sheriff-kroner på bok blir jeg overrasket om det ikke kommer noen inn nå. Virker ekstremt hasardiøst å gå inn i sesong med tre alternativer på stopperplass, evt. fire med Balatoni eller annen junior.
Eneste jeg kan se for meg er Solholm Johansen siden vi ikke kan hente fra utlandet. Jeg har vært skeptisk hele tiden, men la gå da, vi tar'n. Trenger styrken på defensiv dødball.
Samtidig stiller dette signeringen av Garnås i et noe merkelig lys. Lik i stilen som SSJ, men tydeligvis ikke vurdert som god nok. Sikkert en grei squadspiller, men var det en liten blemme å signere ham?👍 1Kommentar
-
Med Sandberg ut, noe som er forståelig og fornuftig mtp. spilletid, og ferske Sheriff-kroner på bok blir jeg overrasket om det ikke kommer noen inn nå. Virker ekstremt hasardiøst å gå inn i sesong med tre alternativer på stopperplass, evt. fire med Balatoni eller annen junior.
Eneste jeg kan se for meg er Solholm Johansen siden vi ikke kan hente fra utlandet. Jeg har vært skeptisk hele tiden, men la gå da, vi tar'n. Trenger styrken på defensiv dødball.
Samtidig stiller dette signeringen av Garnås i et noe merkelig lys. Lik i stilen som SSJ, men tydeligvis ikke vurdert som god nok. Sikkert en grei squadspiller, men var det en liten blemme å signere ham?
Jeg er ikke like sikker på at det kommer noen inn. Som sagt før er midstoppermarkedet i Norge knusktørt og f.eks. Brann har både mer penger og færre stoppere enn oss...👍 1Kommentar
-
Hvis man tenker på stallsammensetning er det vel egentlig Ogbu som er den merkeligste signeringen. Vi hadde allerede to stoppertalenter født samme år som han. Samtidig er forhåpentligvis Ogbu et så stort talent at vi "ikke hadde råd til" å unnlate å benytte muligheten - selv om dette trolig fører til lite satsing på enten Slørdahl eller Sandberg og at vi starter 2022 uten minst en av dem. Begge er på utgående kontrakt og vil trolig ha bedre muligheter andre steder neste år enn som fjerdevalg hos oss.
Jeg er ikke like sikker på at det kommer noen inn. Som sagt før er midstoppermarkedet i Norge knusktørt og f.eks. Brann har både mer penger og færre stoppere enn oss...
Samtidig blir Slørdahl 21 i år og har fortsatt tid. Han er jo veldig fersk i en rolle hvor rutine er uvurderlig. Så skal det sies at han har tatt helt enorme steg de siste par årene. Ny kontrakt asap, please. Digger sånne karer som kommer inn fra sidelinja uten å ha gått gradene på U-landslag eller noe. Vitner om knallhard jobbing, og ingenting gratis.Last edited by Kanarivogel89; 06.05.2021, 17:54.👍 2Kommentar
-
Vi er jo glad i å hente de som faller gjennom i rosenborg om dagen. Så når Sandberg blir lånt ut og Valsvik frigjort på samme uke, så er kanskje ikke Valsvik totalt usannsynlig inn?
https://www.aftenposten.no/sport/fot...ig-i-rosenborgKommentar
Kommentar