Moses putta 2 i Bærum. Nok en spiller som blomstrer etter å ha dratt fra oss
Sesongen 2021
Collapse
X
-
Moses har alltid hatt et uforløst potensiale. Var god både i Kamma og Strømmen, mens det gikk tråere hos oss. Synd at vi ikke klarte å få mer ut av ham, men også helt innafor å la ham gå etter fire middelmådige år i klubben.
Moses har for øvrig scora 4 på 7 kamper. Lehne har 3 på 5 kamper. Så får vi se når disse to barker sammen til helgaLast edited by Kanarivogel89; 14.06.2021, 19:12.👍 3Kommentar
-
Har ingen problemer med å ønske Moses alt godt, herlig fyr det neppe finnes noe vondt i. Og han hadde masse flotte kombinasjoner og ballvinninger og.
Men jeg ser ikke en eneste spiller i stallen vår jeg ville ha bytta med Moses. Braut Brunes, Svendsen, Mathisen, Sannes?👍 2Kommentar
-
Har ingen problemer med å ønske Moses alt godt, herlig fyr det neppe finnes noe vondt i. Og han hadde masse flotte kombinasjoner og ballvinninger og.
Men jeg ser ikke en eneste spiller i stallen vår jeg ville ha bytta med Moses. Braut Brunes, Svendsen, Mathisen, Sannes?👍 2Kommentar
-
Men unner ham å gjøre det bra, bare ikke mot oss.Kommentar
-
👍 1Kommentar
-
Ikke mye som tilsa at Moses skulle bli en hit når han ikke presterte noe i obos etter å ha vært hos oss i 4 år. At han lykkes hos andre det er fint for han og selvfølgelig litt kjedelig for oss.
Spillerutvikling er så ekstremt komplisert at man nå regne med at disse situasjonene forekommer. Blir han god nok og blir solgt vil jeg anta at vi skal ha noen solodaritetsmidler. Og det kan vise seg at det er det beste vi kunne fått ut av han, trolig ville han ikke lykkes hos oss når han også kom stadig lengre bak i køen.👍 2Kommentar
-
For det meste innhopp, det er riktig. Men husker han var i elleveren i starten av 2019-sesongen da Smarason var ute, uten at han klarte å forsvare plassen.
edit: Ifølge kanaripedia har han så mange som 43 kamper, 3 mål for oss.Kommentar
-
Han fikk begrenset med muligheter hos oss. 2019 spilte han 270 min. 3 kamper fra start, og 1 mål. Til sammenligning i 2019 fikk TLO 2221 min og produserte 8 mål + 2 assist. Det er vanskelig å spille på seg selvtillit når konkurrentene får tilnærmet klippekort. Skylden ligger selvfølgelig hos Lennartsson som tilsynelatende ikke gjorde noe for å utvikle talentet.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?👍 1Kommentar
-
Han fikk begrenset med muligheter hos oss. 2019 spilte han 270 min. 3 kamper fra start, og 1 mål. Til sammenligning i 2019 fikk TLO 2221 min og produserte 8 mål + 2 assist. Det er vanskelig å spille på seg selvtillit når konkurrentene får tilnærmet klippekort. Skylden ligger selvfølgelig hos Lennartsson som tilsynelatende ikke gjorde noe for å utvikle talentet.
Tror man kan telle på en hånd av folk som trodde at Moses etter å ha vært hos oss i 4 år skulle ha 5 mål på 7 kamper. Jeg vil påstå at det ville vært en dårlig avgjørelse å ikke selge han når tilbudet lå på bordet.Kommentar
-
Og jeg unner Moses å lykkes! (bortsett i fra kommende helg)👍 1Kommentar
-
Jeg synes det er oppløftende å se hvordan spillet har bedret seg steg for steg, kamp for kamp!
Vi har hatt en amputert opptrening, og i mine øyne blir vi så langt bedre jo mer vi trener og spiller, noe som ikke akkurat er uvesentlig..eller deprimerende.
Vet det vil svinge, men følelse av at det spirer og gror er såå ubeskrivelig uvant - og herlig!!👍 10Kommentar
-
Best i samtlige siste fire kamper. Ni poeng i samme periode. Nå venter trøndere i elendig form og deretter et Brann i total oppløsning. Herregud tenk om vi skulle stå med 15 poeng etter 8 kamper. Får vann i munnen!👍 6Kommentar
-
Finnes det noe mer typisk enn 0 poeng på de neste to?👍 7Kommentar
-
Hva er sannsynligheten for å hente tilbake Erik Tobias nå? Når vi spiller med tre stoppere har vi ingen back-up og Slørdahl har ikke virket veldig trygg i de første kampene. Sandberg har vel spilt mer eller mindre alle minuttene for Jerv og har etter rapportene vært meget bra.👍 2Kommentar
Kommentar