Med skade på en sentral spiller kan det stoppe helt- vi vinner ikke uten å putte mål- BG har et snitt på 2 mål per kamp. Da må vi putte 3......
Sesongen 2021
Collapse
X
-
-
Du satser hardt på en ny skuffelse, ser jeg Bra med optimisme. Jeg klarer for øvrig ikke å regne poengtapet i Sandefjord som noen skrell. Se hvilke resultater de har i det siste.Kommentar
-
Ja, det er bekymringsverdig. Samtidig, da han ikke scoret, var det bekymringsverdig. Hadde gjerne hatt mål fra andre i tillegg. I går var det muligheter nok for de andre. Åsen, Svendsen og Dragsnes spesielt, som kanskje ikke er de mest kliniske avslutterne.Kommentar
-
De fleste lag scorer færre mot oss enn mot snittet. Vi slipper til relativt lite bakover. Vi har også vært best mot de gode motstanderne. En svakhet i år så langt er at for mange lag spiller oss lave i for lange perioder. Vi må evne å styre spillet i større deler av kampen hvis vi skal komme oss videre. Særlig gjelder dette så lenge kontringsspillet vårt er såpass fraværende som det har vært i år. Det er bare unntaksvis at vi har klart å skape farligheter på dette.Kommentar
-
Har ingenting til å underbygge annet enn en følelse av at det er sånn, men tror vi er avhengige av at det er Mathew eller Kairinen som får ballen lavt da og det er at nettopp en av de vinner ballen som setter igang løpa fremover.👍 1Kommentar
-
👍 1Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Men jeg ser ærlig talt ikke helt behovet for en ny offensiv spiller, vi har TLO og Braut som rene spisser, hvor DG kan steppe inn hvis det trengs. På kantene har vi massevis av alternativer i Svendsen, Mathisen, Åsen, DG og kanskje Helland. Allerede en god miks av etablerte og unge spillere med forskjellige egenskaper.
Noen som tenker annerledes om det?
👍 2Kommentar
-
Men jeg ser ærlig talt ikke helt behovet for en ny offensiv spiller, vi har TLO og Braut som rene spisser, hvor DG kan steppe inn hvis det trengs. På kantene har vi massevis av alternativer i Svendsen, Mathisen, Åsen, DG og kanskje Helland. Allerede en god miks av etablerte og unge spillere med forskjellige egenskaper.
Noen som tenker annerledes om det?👍 1Kommentar
-
-
Gitt at vi har Braut som backupspiss allerede, tenker jeg at det naturlige vil være å hente en litt annen spillertype - gjerne en bakromstrussel som også kan spille på kanten. Eriksen ble jo henta med tanke på at han kunne brukes i begge rollene, som en erstatning for Haraldsson.
Noen som tenker annerledes om det?Kommentar
-
-
Veldig deilig at vi forlenger med Slørdahl. Knakandes fin fyr som har tatt enorme steg de siste årene. Håper så inderlig at han kan bli ES-materiale om et år eller to!👍 8Kommentar
-
Jeg liker måten klubben drives på nå, og det er uavhengig av resultatene vi har hittil.👍 5Kommentar
-
Det var flere habile spillere på benken mot Glimt, men lite x-faktor (med Braut som et mulig unntak, men der har vi liksom TLO i storform i hans posisjon). Helland kan vi ikke regne med at spiller noe som helst, og med Eriksen ut, Svendsen i startoppstillingen og Mathisen skadet er ikke benken vår veldig spennende likevel. Så...
- Noen som vet hva slags skade Mathisen har / om det er langvarig?
- Er det noen som vet om det er hold i ryktet om en ny offensiv signering (ref. ryktetråden forrige uke)?👍 2Kommentar
-
Ser ut som Zekhnini blir klar for Molde nå, lurer på om LSK var på ballen der og forhørte seg? Uansett ikke sikker på om jeg hadde ønska han til klubben, man ser i Brann nå at kultur er veldig viktig når man signerer spillere, der har LSK vært veldig gode i det siste.👍 2Kommentar
Kommentar