Han er overhodet ikke stor. Tidvis blir han helt borte. Likevel, han har en nese for mål, uten å ha sett statistikken vil jeg anta at han topper suverent når det gjelder mål/spilletid. Slik jeg så situasjonen var det ikke gitt at avslutningen til Kairinnen ville ha gått inn. Han hadde opp til flere susere i den kampen, og hadde virkelig fortjent minst et mål. Han har en avslutningsteknikk som TLO bare kan drømme om. Har vel også vært nest sist på en del mål og brente 100% sjanser.
Sesongen 2021
Collapse
X
-
-
Synes Tryggvi framstår som en forbedret utgave av Ødemarksbakken. Dribleglad og aktiv kantspiller som har mangler i det defensive, men gjør opp for det med dødelig presise bananskudd i lengste kryss. Gir oss også mye sårt tiltrengt uforutsigbarhet framover i banen. Jeg håper vi forlenger, og lar Ødemarksbakken bli i Kisa.
Tryggvi har seks målpoeng på ni kamper, og har vært en hårsbredd unna å plusse på en tre-fire mål til. Veldig målfarlig spiller som jeg tror ville blitt vår toppscorer om han hadde vært her hele sesongen. Tviler også på at han vil være spesielt dyr. En CV bestående av islandsk fotball og Superettan tilsier ikke akkurat millionlønn.👍 6Kommentar
-
Ser dessverre ut som Solbakken glipper. Skuffende.
https://www.vg.no/sport/fotball/i/qA...-paa-solbakkenKommentar
-
Ser dessverre ut som Solbakken glipper. Skuffende.
https://www.vg.no/sport/fotball/i/qA...-paa-solbakken👍 1Kommentar
-
La oss nå vente til dette eventuelt er bekreftet av andre enn vg! Men hvis han ikke går til oss blir jeg overrasket, men jeg gidder ikke bruke en eneste ekstra kalori på dette om det skulle vise seg å stemme. Vi gruser Stabæk uansett!Elska þetta félagKommentar
-
Hvis vi vil/har råd til Solbakken kommer han til oss. Men da må vi by nå hvis det VG sier stemmer, kommer det ikke noe bud fra LSK går han fort et annet sted nå. Men han har jo også uttalt at han ikke vil spille på kunstgress, det betyr ikke nødvendigvis at han syns noe særlig om den kollhaugen stabæk sparker på heller.Kommentar
-
Hvis vi vil/har råd til Solbakken kommer han til oss. Men da må vi by nå hvis det VG sier stemmer, kommer det ikke noe bud fra LSK går han fort et annet sted nå. Men han har jo også uttalt at han ikke vil spille på kunstgress, det betyr ikke nødvendigvis at han syns noe særlig om den kollhaugen stabæk sparker på heller.👍 3Kommentar
-
Her kan det virke som om vi har prioritert Kaan, hvis ikke vi nå retter fokus mot Solbakken Jr. Uansett et valg vi bør leve godt med litt avhengig av hva annet som dukker opp av hatten. Har stor tro og tillit nå til Mesfin, Bakke og co når det kommer til overgangsmarkedet. Vi har nettopp lagt to mill på bordet og det skulle man ikke trodd for noen år siden.Dette er en ball👍 2Kommentar
-
Kan noen være så snill å forklare meg hvorfor vi på død og liv skal ha Solbakken? Er han så god eller har det gått i hodet på folk, bare fordi han er sønn av Gud.
Jeg har sett mange kamper og han er da virkelig ikke så god. Mange jeg prater med på Hamar mener han også er oppskrytt.
Helt seriøst, sikkert kjempegreie å ha både han og Kaan på laget. Men trenger vi begge? For nå dyrere pris, når ingen egentlig vet noe om potensialet.👍 1Kommentar
-
Kairinen er en langt bedre signering.Blir det bare den ene har vi 100% gjort det riktige valget.
👍 1Kommentar
-
Jeg vet ikke hvor god Solbakken er eller kan bli. Men hvis han hadde kommet (eventuelt kommer) til oss, er det en voldsom oppgave å skulle fylle sin fars fotspor på Åråsen. Det vil jo være der forventningene vil ligge. Han må jo bli nesten sensasjonelt god hvis han skal bli like god som Ståle.Elska þetta félagKommentar
-
Jesus er da innom u-landslag, så da tar isåfall LSK, landslaget og Kamma feil om hans talent. Jeg syns han har vært god når jeg har sett ham i høst/vinter, litt som Matthew hos oss er han ofte der ballen er i litt dypere posisjon, veldig gira på å få ball og god til å skjerme den. Akkurat som farenKommentar
-
Ståle spilte fremdeles i Grue da han var like gammel som sønnen er nå, så Markus er sånn sett i rute og vel så det...👍 1Kommentar
-
Liker den offensive holdningen i LSK nå og er egentlig litt overrasket over signeringen av Kaan. Tror vi kan se noen flere gode signeringer i løpet av kort tid. Kan hende det blir noen kameler som må fortæres av meg i 2021.👍 2Kommentar
-
Ser en fordel til med å signere Kaan og det er kontinuiteten det gir oss inn i 2021. Trenger ikke samme tilpasning som evt andre spillere i samme posisjon. Håper forresten MHC får kapteinsbindet.Dette er en ball👍 1Kommentar
-
Veit ikke så mye om Mads sine lederegenskaper, men som regel er det ikke de yngste som tar den rollen i gruppa. Jeg tror TLO fortsetter som kaptein, og tror det er en god løsning.
Når det gjelder Solbakken / Kairinen, er det absolutt plass til begge to i stallen. Spesielt hvis Mathew forsvinner vil vi trenge minst en spiller til som kan spille sentralt. Jeg tror det går på penger, 2 mill er så vidt jeg veit den største overgangssummen vi har punga ut med siden...? Frista til å si Marius Johnsen?Kommentar
-
Er ikke uenig i dette altså og kan ikke si jeg vet så mye om disse selv men synes han fremstår tøff, trygg og viser med kroppsspråk det jeg ønsker å se av en kaptein. Han bør vurderes i en kapteinsgruppe i hvert fall. Ville likt signaleffekten av dette personlig.Dette er en ball👍 1Kommentar
Kommentar