Gir fortsatt ikke helt opp håpet om at vi legger om formasjonen litt. Synes ikke vi har spillere som passer. Ingen vinger som får meg til å reise meg i sofaen når de mottar ball og hverken Matthew eller Kairinen er veldig gode alternativ som indreløpere i en treer.
Får vi med Kairinen og Matthew neste sesong så har vi derimot en veldig bra sentral duo. I tillegg har vi gode spennende spisser som gjør at jeg gjerne vil ha to spisser på banen. På kantene har vi fler unggutter som vil passe som innoverkanter. Svendsen og Knudsen, kanskje Seferi og Edh?
Lehne/Braut - Bergmann/DG
Knudsen/Seferi - Kairinen - Matthew/Mathiesen - Svendsen/Edh
Dragnes/??? - Garnås/Slørdahl - ????/Sandberg - ????/Ranger
Christiansen/Coppens
Synes det hadde sett ryddig ut. Eid kunne vært bra på høyrebacken, Owusu som stopper. Tviler påmat Baccqyblir, men hadde selvfølgelig vært gunstig for lsk med han som backuppå venstre om han forlenga.
Får vi med Kairinen og Matthew neste sesong så har vi derimot en veldig bra sentral duo. I tillegg har vi gode spennende spisser som gjør at jeg gjerne vil ha to spisser på banen. På kantene har vi fler unggutter som vil passe som innoverkanter. Svendsen og Knudsen, kanskje Seferi og Edh?
Lehne/Braut - Bergmann/DG
Knudsen/Seferi - Kairinen - Matthew/Mathiesen - Svendsen/Edh
Dragnes/??? - Garnås/Slørdahl - ????/Sandberg - ????/Ranger
Christiansen/Coppens
Synes det hadde sett ryddig ut. Eid kunne vært bra på høyrebacken, Owusu som stopper. Tviler påmat Baccqyblir, men hadde selvfølgelig vært gunstig for lsk med han som backuppå venstre om han forlenga.
Kommentar