Sesongen 2021
Collapse
X
-
Og uansett setter jeg pris på at klubben behandler spillerene sine ryddig. Kontrasten til hvordan Helland og Reginiussen føler seg på vei ut porten fra Lerkendal er slående.👍 15Kommentar
-
Enig, men tenker Reginiussen er veldig lik Slørdahl og Garnås i stilen. Ser helst en med mer fart, men erfaring- og lederegenskapsmessig er han upåklagelig.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?👍 1Kommentar
-
Liker at klubben (nok en gang) har hatt en åpen og respektfull dialog med en spiller på vei fra klubben. Det er åpenbart en ting Mesfin er god på (det går en lang rød tråd fra Ujah til Coppens), og det er utelukkende positivt for klubben at spillere og eks-spillere rundt omkring i verden har et godt forhold til klubben.
Er dessverre ikke like overbevist når det gjelder speiding og overganger.Kommentar
-
Apropos jakten på kant.
Sa.no melder at Tobias Heintz er fristilt i Kasimpasa. Ser seg vel rundt etter et trygt sted å re-boote karrieren... stort videresalgspotensiale, gutten er bare 23 år.
Må ta høyde for lønnskrav, men Geir Bakke flasket jo opp Tobias i Særp....
👍 6Kommentar
-
Kjøpe handikappede spillere som er mer skadet enn dem er på banen er ikke en god buisness. Vi har så mange talenter. Sats på de unge og gi dem mer spilletid eller send dem på trenings leier til utenlandske klubber så de får vist seg fram.Solberg 16 år i Ullkisa har nå blitt kontaktet av Juventus som er intresserte. Benk Krogstad, TLO...og den gjengen som sørget for at vi rykket ned. Tror dere at de kommer til å bli bedre i 2021 sesongen enn det dem var når vi rykka ned.Kommentar
-
Kjøpe handikappede spillere som er mer skadet enn dem er på banen er ikke en god buisness. Vi har så mange talenter. Sats på de unge og gi dem mer spilletid eller send dem på trenings leier til utenlandske klubber så de får vist seg fram.Solberg 16 år i Ullkisa har nå blitt kontaktet av Juventus som er intresserte. Benk Krogstad, TLO...og den gjengen som sørget for at vi rykket ned. Tror dere at de kommer til å bli bedre i 2021 sesongen enn det dem var når vi rykka ned.
Jeg synes planen til Mesfin i utgangspunktet er god. En ung og lovende og en etablert i hver posisjon. Så får vi se om han klarer å hanke inn de rette spillerne den neste måneden.Last edited by Kanarivogel89; 22.01.2021, 17:17.👍 4Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Ellers er det kun Ujah jeg ønsker meg tilbake av nigerianerne som har vært i klubben. Der snakker vi ekte legende som fortsatt er veldig glad i klubben.
Okay, kanskje Bonke og da.Kommentar
-
👍 3Kommentar
-
Fotballspilleren Nosa er velkommen tilbake når som helst, lett. Det er mer holdningene hans som ville gjort meg usikker. Det er en grunn til at Nosa peaket i en alder av 22 og har stått uten klubb siden sommeren 2019 mens Ujah har kontrakt med CL-jagende Union Berlin. Helt annet nivå av profesjonalitet. Har en drøm om at Ujah tar en BBS og returnerer til Sportsklubben om en 3-4 årKommentar
-
Fotballspilleren Nosa er velkommen tilbake når som helst, lett. Det er mer holdningene hans som ville gjort meg usikker. Det er en grunn til at Nosa peaket i en alder av 22 og har stått uten klubb siden sommeren 2019 mens Ujah har kontrakt med CL-jagende Union Berlin. Helt annet nivå av profesjonalitet. Har en drøm om at Ujah tar en BBS og returnerer til Sportsklubben om en 3-4 år👍 1Kommentar
-
Nosa hadde TL* steget. Fantastisk spiller hos oss når han var 18-19. Latterliggjorde motstanderne.
Når det er sagt så synes jeg vi ikke bør hente hjem de som var her tidligere.
Friday putta vel 3 i siste runde mot Godset siste seong hos oss og kjempet om toppscorer tittel?
Rettelse: UjahKommentar
-
Nosa hadde TL* steget. Fantastisk spiller hos oss når han var 18-19. Latterliggjorde motstanderne.
Når det er sagt så synes jeg vi ikke bør hente hjem de som var her tidligere.
Friday putta vel 3 i siste runde mot Godset siste seong hos oss og kjempet om toppscorer tittel?
Rettelse: UjahKommentar
Kommentar