Ja, Ogbu er hylla over det jeg trodde vi kunne ha råd til. Hva kan overgangssummen være?
Sesongen 2021
Collapse
X
-
Kommentar
-
Sheriff-pengene som sitter igjen enda? Eller kalkulerer vi BBS salg her...
Skal ikke skryte på meg å ha sett Ogbu mye, men det jeg leser av referanser er uansett svært spennende. Kan fort vise seg å være et varp dette. Får inntrykk av at Mesfin & co har vært tidlig ute med å sondere market, og ligger et hestehode foran konkurrentene. Bl.a hvordan de sirklet inn Åsen allerede i desember, mens f.eks Brann sin interesse først dukket opp for noen dager siden. Samme med Helland.
Ogbu på årets lag i OBOS. Spennende tider!👍 1Kommentar
-
Åsen og Helland til millionlønn og overgangssum for Ogbu og Kairinen. Her bruker vi mer penger enn jeg trodde vi hadde. Minner om tiden under Nordli bortsetfra at Kairinen og Ogbu er spillere på vei opp med veldig riktig profil.Kommentar
-
Tror nok klubben har jobba med det her før det ble snakk om midler fra Molde. Må være noen eksterne som har fått lyst til å bidra litt igjen. Ser noen sier 3 mill og 5års-kontrakt.
Er muligheter for å tjene penger for investorer her. Når forballøkonomien kommer seg etter corona så kan man fort få bra med penger for en duellsterk og rask stopper med noen gode år i eliteserien.
Veldig positiv til overgangen her. Kairinen, Matthew og Ogbu er gode signeringer og en solid kjerne sentralt på banen.
👍 2Kommentar
-
Ogbu høres ut som en sterk signering, men spent på overgangssum. Sogndal kan umulig selge av sine beste spillere til oss for smårusk. Håper vi også henter en rutinert Eliteseriestopper så ser stopperplassen solid ut, med forutsetning om at Sandberg forsvinner på et lån.Kommentar
-
Tror nok klubben har jobba med det her før det ble snakk om midler fra Molde. Må være noen eksterne som har fått lyst til å bidra litt igjen. Ser noen sier 3 mill og 5års-kontrakt.
Er muligheter for å tjene penger for investorer her. Når forballøkonomien kommer seg etter corona så kan man fort få bra med penger for en duellsterk og rask stopper med noen gode år i eliteserien.
Veldig positiv til overgangen her. Kairinen, Matthew og Ogbu er gode signeringer og en solid kjerne sentralt på banen.
tror nok at klubben har en mer stabil økonomi enn mange tror. Det viser man jo både ved kjøp av Kaan og ogbu.👍 2Kommentar
-
Samtidig har jeg inntrykk av at det er mer edru folk i ledelsen nå enn tidligere. Er vi kvitt gammal moro å betale ned på er vi jo en klubb med litt økonomiske muskler.
Hvis vi ser på Ogbu som erstatteren til Sheriff, må jeg si at vi oppgraderer!Kommentar
-
Som en av Mesfin sine kritikere så må jeg si at Kairinen, Matthew og Ogbu er over forventningene. Begynner å tro litt på øvre halvdel.
Hva er planen for venstrekanten? Om vi henter Helland så mener keg vi trenger bakromstrussel på motsatt kant. Har noen sett DG på venstre? Han er høyrebent så i teorien burde det kunne fungere bra når vi har en offensiv back som gir oss bredde.Kommentar
-
Som en av Mesfin sine kritikere så må jeg si at Kairinen, Matthew og Ogbu er over forventningene. Begynner å tro litt på øvre halvdel.
Hva er planen for venstrekanten? Om vi henter Helland så mener keg vi trenger bakromstrussel på motsatt kant. Har noen sett DG på venstre? Han er høyrebent så i teorien burde det kunne fungere bra når vi har en offensiv back som gir oss bredde.Kommentar
-
Kommentar
Kommentar