Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Hvis vi ser på Ogbu som erstatteren til Sheriff, må jeg si at vi oppgraderer!
Helt enig! Om vi får ogbu på lang kontrakt tror jeg vi kommer til å se et enormt salg for oss. Spillertypen ogbu er hva en hver europeisk klubb ser i en stopper. Men han må levere over tid og på et stabilt nivå.
han holder allerede eliteserie nivå og er 20 år. Enorm signering for oss!
Åsen er ikke min største favoritt og jeg synes han mangler alt for mye tempo til å være ving, spesielt om vi bruker Helland motsatt. Men jeg er glad for at vi har henta en som fungerer godt som 10er.
Hvorfor tror du han skal spille ving?
Alt tyder på at han skal spille indreløper.
Begynner å se ryddig ut om DG er komfortabel på venstre. Ekstrem kreativitet på høyre og bakromstrussel på venstre. 3 solide sentralt og Åsen pg Lehne som er ok tippeligakvalitet og har hatt en relasjon tidligere.
Skulle gjerne sett at vi utvikla talentene og slapp dem til, men når vi satser så hardt som vi gjør nå, så skjønner jeg litt at vi ikke har tålmodigheten...
Hvorfor tror du han skal spille ving?
Alt tyder på at han skal spille indreløper.
Var bare ikke sikker på om han mente jeg hadde glemt Åsen når jeg sa hvem som var over forventningen min eller om han mente at jeg glemte han når jeg lurte på hvem som skulle spille venstreving.
Synes det er mer naturlig at vi snur treern på midten med de spillerne vi har nå, og at Åsen blir tier og ikke indreløper.
Var bare ikke sikker på om han mente jeg hadde glemt Åsen når jeg sa hvem som var over forventningen min eller om han mente at jeg glemte han når jeg lurte på hvem som skulle spille venstreving.
Synes det er mer naturlig at vi snur treern på midten med de spillerne vi har nå, og at Åsen blir tier og ikke indreløper.
Ikke så sikker på at vi kommer til å gjøre det, Men vi har uten tvil en mye større forutsetning for å variere. Og det kommer alltids godt med!
Spørsmålet er vel også om dette er vår nye stopper, eller vår nye høyreback? Ref hva klubben ville gjøre med Owusu.
Owusu er 10 cm kortere. Det første jeg tenkte da jeg så videoen av ham var "høyreback"!!! Klubben prøvde ikke å "gjøre noe" med spilleren annet enn at de så et potensiale på en plass han sannsynligvis kunne gjort en god jobb. Ingen i LSK har en skjult agenda om å omdefinere alle midtstoppere til høyrebacker. Dette er en midtstopper, uten tvil.
Begynner å se ryddig ut om DG er komfortabel på venstre. Ekstrem kreativitet på høyre og bakromstrussel på venstre. 3 solide sentralt og Åsen pg Lehne som er ok tippeligakvalitet og har hatt en relasjon tidligere.
Skulle gjerne sett at vi utvikla talentene og slapp dem til, men når vi satser så hardt som vi gjør nå, så skjønner jeg litt at vi ikke har tålmodigheten...
Begynner å ta form i hvert fall. Ønsker dog fortsatt inn en høyreback, veldig usikker på Ranger. Ikke vist noe som tilsier at han holder solid Eliteserienivå enda. Også forhåpentligvis er det lov å håpe på en rutinert stopper inn I tillegg. Ikke veldig mye rutine vi har bak der per dags dato. Midtbanen ser bra ut, foran blir det vel inn en ny ving. Helland ville vært solid selv om det posisjonsmessig krasjer litt med DG.
SKM og Krogstad hører ikke helt hjemme her. Regner med at Baccay blir solgt, så går en av stopperne her på utlån om vi henter en ny stopper. Jabari på utlån om vi ikke har noen arena til han.
Er en del som havner utenfor og må ha et utlån snart; Sannes, Tognoy, Edh, Bakken
Dette er et stykke jævla strålende arbeid av Simon & Co! Langt større klubber ute etter ham, også får vi ham på femårskontrakt. Jeg får dollartegn i øynene bare av tanken på hvor dette bærer
– Jeg tar min jobb som spiller seriøst, og jeg prøver å redusere mine feil til et minimum. Fysisk har jeg fått en gave som gjør at jeg er sterk. Jeg prøver å lære hver eneste dag, for du kan aldri stoppe å lære. For å bli komplett må fortsette å lære, sier Ogbu.
Dette er jo Ujah-takter. Hvis de ordene blir fulgt opp med handling så kan dette bli en ordentlig suksesshistorie.
Vi må ha inn en høyreback av god kvalitet (vi må ta høyde for at Rangers skadeproblemer fortsetter). Angrepsrekken må også styrkes - der er vi svekket siden i høst.
Får vi dette på plass er jeg fornøyd.
Vi har veldig lite rutine defensivt i posisjoner hvor man tradisjonelt i stor grad lener seg på dette (midstopperplassene og keeper) - usikker på om jeg derfor også vil ha inn en rutinert stopper... Det er kanskje lurt på kort sikt, men vil samtidig at det satses på Ogbu og Slørdahl (samt Sandberg, dersom han stabler seg på beina).
Kommentar