Hvor kommer dette maset om MHC til Molde fra? Skal svartmale noe jævlig om man leser noe slikt ut fra artikkelen i RB. Mads vil være i Lillestrøm han.
Sesongen 2021
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Litt mange ting som må inntreffe for det scenariet er aktuelt: Linde solgt, Rossbach erstatter, Odd ønsker Mads, Mads ønsker Odd.
Odd er uansett et svært dårlig valg for en lovende keeper, spør Viljar Myhra, Egil Selvik eller ikke minst avgått keepertrener Einar Rossbach.
Det har vært mye dårlig stemning med keepere som låses fast på benken der, og nå er heller ikke suksesstreneren der lenger.Kommentar
-
Begynner å bli litt småbekymra for stopperplass nå. Ny spiller må inn. Solholm er det ikke verdt å betale alt for mye penger for, Dyrestam til Sarpsborg osv. Markedet for stoppere ser meget dødt ut nå i Norge. Eneste stopper uten kontrakt i ligaen nå er vel Bjørdal samt et par som ikke holder mål. Valsvik har vel vært ute i kulda i Rosenborg men er vel gira på å bli ut kontrakten han har der oppe. Må fort trylle fram noe fra utlandet her tror jeg. Hørte Mesfin hadde vært i kontakt med en Serie B klubb om en eller annen lånespiller, dog ble ikke det noe av. Kan vel kanskje være et alternativ på kort sikt å låne noen selv om det føles risikabelt ut. Vil helst ha noen som har språket på plass og har kvaliteter til å være en leder. Noe rundt i Sverige og Danmark?👍 1Kommentar
-
Begynner å bli litt småbekymra for stopperplass nå. Ny spiller må inn. Solholm er det ikke verdt å betale alt for mye penger for, Dyrestam til Sarpsborg osv. Markedet for stoppere ser meget dødt ut nå i Norge. Eneste stopper uten kontrakt i ligaen nå er vel Bjørdal samt et par som ikke holder mål. Valsvik har vel vært ute i kulda i Rosenborg men er vel gira på å bli ut kontrakten han har der oppe. Må fort trylle fram noe fra utlandet her tror jeg. Hørte Mesfin hadde vært i kontakt med en Serie B klubb om en eller annen lånespiller, dog ble ikke det noe av. Kan vel kanskje være et alternativ på kort sikt å låne noen selv om det føles risikabelt ut. Vil helst ha noen som har språket på plass og har kvaliteter til å være en leder. Noe rundt i Sverige og Danmark?
deler bekymringen rundt stopperplassen, begynner å haste. Samme med HB👍 1Kommentar
-
Det er dessverre vanskelig for en klubb som LSK og hente spillere av veldig høy kvalitet fra Sverige og Dannmark. Lønningen er høyere i begge de landene, i Dannmark er nivå også høyere. Før hadde man valutakursen som gjorde at det kunne være gunstig å spille i Norge. Og i tillegg kommmer lønnstaket i LSK, så da blir det iallefall vanskelig. Det kan være at man kanskje kan få til en låneavtale med en toppklubb for eksempel.
deler bekymringen rundt stopperplassen, begynner å haste. Samme med HB
HB er mer kritisk - hent Rafn tilbake på ettårskontrakt og la Ranger være førstevalg.👍 4Kommentar
-
Jeg sa flere ganger før nyttår at dette overgangsvinduet kommer til å bli helt annerledes enn hva vi har vært vant til, men jeg må si at det virker som om vi har kommet brukbart ut av det. Jeg ser gjerne at vi får på plass en høyreback (først og fremst!) samt en stopper til snarest, men et allerede utfordrende marked er blitt enda mer utfordrende nå med stengte grenser. Vi får se hva som skjer, men vi er garantert ikke alene om å være på utkikk etter HB og stopper...Kommentar
-
Det kan være lurt å ha is i magen med stopper nå. Får vi ikke en bra en før sesongen, kommer det en ny sjanse til sommeren. Ingen grunn til noen panikkjøp - vi har fire stoppere i troppen. Sandberg er riktignok et usikkert kort, men vi bør greie oss fram til sommeren med de vi har.
HB er mer kritisk - hent Rafn tilbake på ettårskontrakt og la Ranger være førstevalg.
Kommentar
-
👍 1Kommentar
-
Rafn vil aldri være et godt alternativ når trenerteamet har bestemt at de ikke anser han som god nok, det kan jeg ikke se for meg at Rafn er intressert i heller.Kommentar
-
Hvorfor må vi det? Som svesengen skrev i RB så har man ikke funnet noen alternativer i Norge som man ser som aktuelt. Derfor må man se utenfor landet, ettersom at grensene er stengt så får man ikke hentet spillere utenfra enda. Samtidig har vi fått inn en bra overgangssum fra bjørn som det er uttalt at skal være med på forsterke stallen. Med andre ord er det også midler for å hente.
Rafn vil aldri være et godt alternativ når trenerteamet har bestemt at de ikke anser han som god nok, det kan jeg ikke se for meg at Rafn er intressert i heller.
Jeg tror vi har prøvd oss på mange spillere uten å få napp og det er ikke godt å vite når grensene åpner igjen.
Kommentar
-
👍 4Kommentar
-
Kommentar
-
Men hvem skal spille venstre ving? Jeg mener vi må ha bakromstrussel og en som går rett på mål som sistemann om 3 av de 4 fremste er Åsen, Lehne og Helland. Mye treigt og litt statisk. Da er DG det mest naturlige valget på venstre i min bok. Eriksen er kanskje en mer riktig type enn Svendsen og Seferi også? Han har jo blitt omtalt som alternativ på ving.Kommentar
-
👍 1Kommentar
Kommentar