Sesongen 2021
Collapse
X
-
Kommentar
-
Jeg tror vel ikke at det blir løsningen når sesongen starter, men det vil i såfall være en kombinasjon som vil egne seg best i kamper vi fører, med tilsvarende risiko i kamper der vi blir kjørt.Kommentar
-
Aafk, som et fattigmanns Molde, fortsetter å hente "våre" gutter. Først var det Ødemarksbakken og Kallevåg. Nå har også Simen Rafn dukket opp på trening.
Da kan vi vel snart stryke Rafn over mulige alternativer på HB -- og godt er det, spør du meg.👍 2Kommentar
-
Nidaros melder at seriestarten utsettes til 2. mai. Var vel som forventet, men skuffende uansettKommentar
-
Kommentar
-
Må kanskje spille under EM. Hvis det blir EM? En komprimert sesong kan kanskje gavne oss hvis det må spilles to kamper i uka og det sikkert blir en del jallaresultater?Kommentar
-
RB+ melder at Helland er tatt ut av spill for å bygge han opp. Er dette begynnelsen på at han skal holde det medisinke apparat i arbeid. Noen med innsikt hva resultatene hva medisinske testen ga? Ble han tatt inn for å spille og heve laget eller for å være en gimmick?Kommentar
-
Rosenborg-sjef Åge Hareide hevder det bare er tull at Helland har fått beskjed om å finne seg ny klubb.
– Han har fått beskjed om at han ikke vil bli satset på fordi han er for mye skadet. Få orden på det, så får vi se når han blir frisk, sier Hareide.
– Så lenge den skadesituasjonen hans har vært, har vi måttet prioritere andre. Vi håper selvfølgelig å få han frisk. Helt siden jeg kom, har han vært inn og ut av treningsfeltet og det medisinske rommet, sier Hareide.👍 1Kommentar
-
Har ingen grønne fingre men er det for tidlig å begynne å legge ny matte så tidlig?
https://www.eurosport.no/fotball/eli...60/story.shtml
For x antall år siden la Stabæk "spesialgress" veldig tidlig og Nadderud hadde en golf green allerede i generalprøven mot vif.
Hsuker også tilbake med skrekk og gru hva som skjedde med matta i Kristiansand for x-y år siden. Røttene fikk ikke feste og det var som å spille på ei myrKommentar
-
Har ingen grønne fingre men er det for tidlig å begynne å legge ny matte så tidlig?
https://www.eurosport.no/fotball/eli...60/story.shtml
For x antall år siden la Stabæk "spesialgress" veldig tidlig og Nadderud hadde en golf green allerede i generalprøven mot vif.
Hsuker også tilbake med skrekk og gru hva som skjedde med matta i Kristiansand for x-y år siden. Røttene fikk ikke feste og det var som å spille på ei myrKommentar
-
Skulle likt å sett han fått minutter i år for førstelaget men gir vel mening at han kan få en ordentlig hel sesong på OBOS nivå der han forhåpentligvis får mye spilletid. Være bak Kairinen, Krogstad, Mathew, Åsen, Mathisen hadde nok betydd veldig mye benk for hans del her. Også fin mulighet for å kunne hente han hjem hvis det oppstår store skadeproblemer.Kommentar
-
At NFF uten forvarsel og dialog med klubbene sender ut denne info rett før midnatt er for meg helt uforståelig, og hva med landskampene i slutten av måneden? Her samles spillere fra hele Europa, så har dere tenkt på det NFF?Last edited by fredpet76; 16.03.2021, 06:29.Kommentar
-
Men hvorfor kun i Viken? Dette er info fra fotballforbundet, og om det stemmer at toppfotballen i Oslo fortsatt kan trene er jo det helt ulogisk. Regner jeg med at vi får dispensasjon, men mer usikker på Obos lagene der mange jo har en jobb og skole ved siden av.
At NFF uten forvarsel og dialog med klubbene sender ut denne info rett før midnatt er for meg helt uforståelig, og hva med landskampene i slutten av måneden? Her samles spillere fra hele Europa, så har dere tenkt på det NFF?Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg forstår ikke dere som prøver å finne logikk i dette her. Vi har allerede amatørmessige, gjennomkorrupte fotball-ledere både i Norg og internasjonalt, og så fikk de Corona på toppen, ikke rart de sliter med å arrangere fotballkamper (les finne steder der de gjerne vil ha en luksus-weekend) da!👍 1Kommentar
Kommentar