Er ingen logikk i det her. Ser TV2 erfarer at det kan skyldes en misforståelse. Om ikke, og toppfotballen i Viken har treningsforbud frem til 11.04, er det bare å sette seg ned og vente på at klubbene i tur og orden velger å reise til steder hvor de får lov til å forberede seg til ny sesong.
Sesongen 2021
Collapse
X
-
Ok? Så hvorfor ble ikke klubbene informert om det? Infoen ble publisert av NFF seint i går kveld, og det ble ikke nevnt av helsemeniister på pressekonferansen i går heller. At lag i Oslo kan trene er ok? Mulig jeg ikke har fått med alt, men uansett synes jeg dette er høl i hue spesielt fot utendørs toppidrett. Hva med landskampene som kommer? Skal man følge restriksjonene som er satt kan man ikke samle spillere fra hele europa.
Landslaget skal ikke være i Norge. Hjemmekampen spilles i Spania.
Den nye regelen rundt toppidretten er det vanskelig å forstå ja. Fotballspillerne lever i en fritidskarrantene og er i særdeles liten kontakt med samfunnet generelt. Spesielt at det ikke skal tillates da.Kommentar
-
Lillestrøms sportssjef etter treningsnekt: – Kan kaste fair play-ånden i dass og skylle ned – VG
Mesfin treffer her synes jeg. Reiserådet om å unngå alle reiser som ikke er "strengt nødvendige" er ikke fulgt. Det er ikke ulovlig det, men Bodø Glimt har valgt å ikke ta samfunnsansvar og gjør det motsatte av å gå foran som et godt eksempel.
Når det er sagt er Mesfin sine formuleringer sleivete på og tidspunktet kritikken kommer på er veldig klønete. Nå fremstår vi bare som sutrete. Takt, tone og timing mangler!👍 3Kommentar
-
Lillestrøms sportssjef etter treningsnekt: – Kan kaste fair play-ånden i dass og skylle ned – VG
Mesfin treffer her synes jeg. Reiserådet om å unngå alle reiser som ikke er "strengt nødvendige" er ikke fulgt. Det er ikke ulovlig det, men Bodø Glimt har valgt å ikke ta samfunnsansvar og gjør det motsatte av å gå foran som et godt eksempel.
Når det er sagt er Mesfin sine formuleringer sleivete på og tidspunktet kritikken kommer på er veldig klønete. Nå fremstår vi bare som sutrete. Takt, tone og timing mangler!Kommentar
-
Så det vil være lov? Hvis vi ikke skal ta en Glimt å stikke til utlandet kan man ikke bare legge treningene til Kongsvinger eller noe liknende? Pendleravstand pluss at de har innendørs hall.Kommentar
-
Når det lages eget intervju med Craninx som "LSK-profil" regner jeg med at dette kommer for samtlige spillere i stallen?
Han er vel den i troppen som er minst interessant og den som er lengst unna å være en "LSK-profil". Forventer å se gode intervjuer med blant annet Sannes, Tongnoy og Edh nå!👍 3Kommentar
-
-
Kommentar
-
Endelig kan gutta trene normalt igjen!Kulturminister Abid Raja (V) melder at toppidretten kan gjenopptas også i områder med strengest smitteverntiltak. Han varsler også et lys i tunnelen for barne- og breddeidrett senere tirsdag.👍 1Kommentar
-
Bingoligaen blir enda mer bingo nå. Totalt umulig å spå hvordan dette kommer til å gå. Krysser alt som finnes, også gleder jeg meg utrolig mye til treningskampene ruller i gang. Aldri vært så sultefôra på Fugla-ball!👍 3Kommentar
-
Jeg savner til og med det adrenalin-raseriet jeg stort sett har i meg når jeg ser fugla spille.👍 1Kommentar
-
Ben Wells spår Moses som en av årets røverkjøp. Jeg heller mot at Ben Wells ikke har peiling, men blir spennende å se.
https://www.nordlys.no/derfor-tror-l...utt5s40K1jvnV8👍 1Kommentar
Kommentar