11 kamper uten tap…vunnet de 4 siste.
Sesongen 2021
Collapse
X
-
-
...og angsten flytter seg automatisk videre til neste kamp, livet til en supporter i et nøtteskall. Hver seier bringer oss nærmere vårt neste tap
En av de kampene jeg før sesongen tenkte at vi burde vinne for å overleve. Begge lagene har overrasket stort. Sandefjord i dytten slår hvem som helst. Sandefjord på en dårlig dag kan tape mot hvem som helst. Her er det ikke formkurver, men tilfeldige variasjoner involvert. Den ene dagen kanon, neste dag rævva. Vi må være på hugget fra start og få det første målet. Det er måten vi kan "sørge for" at det er den dårlige versjonen av SF vi møter.👍 5Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
👍 1Kommentar
-
Vet ikke om du har sett noe særlig MLS, men 15-16 mål på 4 kamper sier ingenting om forsvarsspillerne. Tror ikke jeg har sett dårligere defensiv organisering på ungdomsfotballnivå i Norge engang.Kommentar
-
Nå var det ikke Pettersson sitt toppnivå jeg var ute etter å ta men jeg varsler små og kanskje store katastrofer bakover på banen hvis han ikke får god tid på å omstille seg til norsk fotball.Kommentar
-
Bare fordi at du har spilt på et lag som slipper inn mye betyr ikke det at du tar det med deg videre i ny klubb. Så enkel er ikke fotballen.Kommentar
-
Er han i matchform altså? Iflg soccerway har han bare spilt i 1 kamp for cincinatti siden månedsskiftet april/mai da han starta flere kamper på rad. Den kampen var vel for en 10-14 dager sida bare, så helt ute er han vel heller ikke.Kommentar
-
Vi er ett lag i kjempe medgang , hvor ingen i forsvaret har spilt seg ut av laget. Han skal også gjøre seg fortjent til å komme seg inn i elleveren , og ikke bare rett inn pga gamle meritter , mener nå jeg i alle fall.👍 2Kommentar
-
Tenker og tror motsatt jeg. Selvfølgelig bør han ikke spille fra start , allerede mot Sandefjord , dersom vi ikke har nye skader i forsvar.
Vi er ett lag i kjempe medgang , hvor ingen i forsvaret har spilt seg ut av laget. Han skal også gjøre seg fortjent til å komme seg inn i elleveren , og ikke bare rett inn pga gamle meritter , mener nå jeg i alle fall.
Krysser fingrene for en treningsrapport eller to fra denne uken.
👍 6Kommentar
-
Tenker og tror motsatt jeg. Selvfølgelig bør han ikke spille fra start , allerede mot Sandefjord , dersom vi ikke har nye skader i forsvar.
Vi er ett lag i kjempe medgang , hvor ingen i forsvaret har spilt seg ut av laget. Han skal også gjøre seg fortjent til å komme seg inn i elleveren , og ikke bare rett inn pga gamle meritter , mener nå jeg i alle fall.Kommentar
-
👍 1
Kommentar
-
-
Kommentar