Stallen i 2021

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • BD
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2006
    • 1422

    #21
    Kallevåg ferdig.

    Torbjørn forlèt Lillestrøm (bomlo-nytt.no)

    Kommentar

    • gilbert
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 3208

      #22
      Draktnummer 19 for Uranik Seferi under internkampen i dag, og 17 for Jonatan Braut Brunes (som har hatt 20 tidligere).

      gilbert

      Kommentar

      • 007
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Oct 2013
        • 285

        #23
        Gjermund Åsen er i utgangspunktet hentet som venstre indreløper i 4-3-3 og Uranik Seferi tilsvarende som venstreving. Dem burde bytte plass i "Stallen i 2021".

        Var også der dem spilte i internkampen og der RB har plassert dem i sin ellers stusslige utgave av "Stallen i 2021".

        På forhånd takk!
        Last edited by 007; 09.02.2021, 09:39. Begrunnelse: Tillegg om "RBs stusslige utgave"...

        Kommentar

        • gilbert
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 3208

          #24
          Kent Håvard Eriksen inn:

          Både Bodø/Glimt og Haugesund har forsøkt å hente ham de siste årene. Nå er Sandnes Ulfs målgarantist Kent Håvard Eriksen (29) endelig klar for Eliteserien. At det i tillegg skjer med Lillestrøm, gjør det ekstra stort for spissen.


          gilbert

          Kommentar

          • rEPPA
            *****istrator
            • Nov 2003
            • 3933

            #25
            Det hadde vært kjempefett å linke til Kanaripedia-artiklene for spillerne i oversikten din, gilbert.
            www.kfl.no/debatt

            Kommentar

            • Kjellern
              Medlem
              Hoffnarr
              • Mar 2017
              • 45

              #26
              Mathew har vel 2-års kontrakt ut 2022?

              Kommentar

              • gilbert
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 3208

                #27
                Ser sånn ut, ja. Retta opp nå.

                gilbert

                PS. Bekreftes her: https://www.lsk.no/nyheter/arbeidsti...-med-for-fullt
                Last edited by gilbert; 17.02.2021, 12:25.

                Kommentar

                • gilbert
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 3208

                  #28
                  Ny keeper på lån, Alejandro "Alex" Craninx, 25 år, 197cm

                  Alejandro «Alex» Craninx (25) ble hentet til Real Madrid som 14-åring, og spilte blant annet sammen med Martin Ødegaard på storlagets B-lag. Nå håper den 1,97 meter høye keeperen å slå ut i full blomst i LSK.

                  LSK bekrefter nå at Alex Craninx (25) blir klubbens nye keeper. Sportssjefen forklarer også hvorfor LSK har valgt å låne Molde-keeperen denne sesongen.


                  gilbert

                  Kommentar

                  • Kjellern
                    Medlem
                    Hoffnarr
                    • Mar 2017
                    • 45

                    #29
                    Uranik står oppført både på midten og i angrepet. Ellers takk for glitrende jobb Gilbert.

                    Kommentar

                    • gilbert
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 3208

                      #30
                      Takk - og takk. Retta opp nå.

                      gilbert

                      Kommentar

                      • gilbert
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 3208

                        #31
                        Og dermed var Helland også offisielt klar:

                        Ingen aktive fotballspillere har vunnet flere titler i norsk fotball enn Pål-André Helland. I dag skrev den mangeårige RBK-profilen under på en toårskontrakt med LSK.


                        gilbert

                        Kommentar

                        • 14
                          Medlem
                          Møteplager
                          • May 2005
                          • 91

                          #32
                          Ser ut til at Eskil Edh har byttet draktnummer; har hatt nr 25 både i treningskampene så langt i år og også nå i spilleroversikten på lsk.no.

                          Side note: noen som vet hvordan draktnumre styres innad i klubben? Hvem må man ligge med for å få dytta Hedenstad over til draktnummer 1, Ranger til nr 2 og Helland til nr 7?
                          (Edit: Helland allerede bekreftet som nummer 7 i videointervjuet på lsk.no)
                          Last edited by 14; 20.02.2021, 14:23. Begrunnelse: Helland bekreftet som nr 7

                          Kommentar

                          • McGuffy
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2004
                            • 5099

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av 14
                            Hvem må man ligge med for å få dytta Hedenstad over til draktnummer 1, Ranger til nr 2 og Helland til nr 7?
                            Uten tvil:
                            Attached Files

                            Kommentar

                            • 007
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Oct 2013
                              • 285

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av 14
                              Ser ut til at Eskil Edh har byttet draktnummer; har hatt nr 25 både i treningskampene så langt i år og også nå i spilleroversikten på lsk.no.
                              Han fikk nr. 35 som B-liste-spiller i fjor og beholdt det nr. ut sesongen. Fikk nytt og lavere nr. nå som han er en fast del av A-stallen fra oppkjøringsstart.

                              Kommentar

                              • 007
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Oct 2013
                                • 285

                                #35
                                Regner med at du har lagt inn Helland med nr. 07 kun ved en feiltasting siden alle andre med et siffer ikke har denne 0-en foran.

                                PS: Hvis du heller vil gå andre veien og legge til en ekstra 0 så det blir 007 vil jeg føle meg veldig beæret
                                Last edited by 007; 25.02.2021, 00:03. Begrunnelse: Rettskrivning

                                Kommentar

                                • Nosferatu
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Apr 2006
                                  • 718

                                  #36
                                  Videre er det, ifølge LSK.no, Craninx som har fått nr. 1, mens Eriksen skal forsøke å børste vekk siste gjenværende rest av Ajetis og Vilhjálmssons uberettigede selvtillit fra trøye nummer 9.
                                  For øvrig vil jeg tilføye at Stefan Strandberg er et mye dårligere menneske enn Ruben Gabrielsen.

                                  Kommentar

                                  • G-Man
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2011
                                    • 3201

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av Nosferatu
                                    mens Eriksen skal forsøke å børste vekk siste gjenværende rest av XXXXX og Vilhjálmssons uberettigede selvtillit fra trøye nummer 9.
                                    Det navnet skal ikke nevnes. Den største skampletten i vår stolte historie.

                                    Kommentar

                                    • 007
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Oct 2013
                                      • 285

                                      #38
                                      Ser ut til at korrekt skrivmåte på Craninx sitt fulle første fornavn er Alexandro og ikke Alejandro. Belgisk fotballforbund, NFF, Real Madrid, Molde, LSK, de aller fleste steder på Wikipedia og de aller fleste andre steder er enige om det.

                                      På lsk.no/lag står det i tillegg til dette navnet at Seferi er født 19. og ikke 18/4-03. Noen draktnr. og mange høyder og vekter er i tillegg forskjellige fra det som står her.

                                      Om alt som står på lsk.no/lag er korrekt vet jo ikke jeg...

                                      Kommentar

                                      • gilbert
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 3208

                                        #39
                                        Opprinnelig skrevet av 007
                                        Ser ut til at korrekt skrivmåte på Craninx sitt fulle første fornavn er Alexandro og ikke Alejandro. Belgisk fotballforbund, NFF, Real Madrid, Molde, LSK, de aller fleste steder på Wikipedia og de aller fleste andre steder er enige om det. På lsk.no/lag står det i tillegg til dette navnet at Seferi er født 19. og ikke 18/4-03. Noen draktnr. og mange høyder og vekter er i tillegg forskjellige fra det som står her. Om alt som står på lsk.no/lag er korrekt vet jo ikke jeg...
                                        Ser ut til å ha vært en lenge etterlengta større oppdatering og opprydding på lsk.no/lag, en oppdatering som jeg nå har fulgt opp. Har i tillegg, og etter ønske, også føyd på en "double-0" før draktnummeret til Pål André Helland; det skulle gi ham en lisens som vi får håpe han gjør seg fortjent til og bruker raskest mulig og mest mulig.

                                        gilbert

                                        Kommentar

                                        • 007
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Oct 2013
                                          • 285

                                          #40
                                          Tusen takk for at du ga Helland "A license to kill"

                                          Tusen takk også for enda en større oppdatering av "Stallen i 2021".

                                          Virker som du liker å skrive inn alle spillernes komplette navn. Kairinens fulle navn er Kasper Kaan Kairinen. Se f.eks. her: fotball.no/fotballdata/person/profil/?fiksId=3850859.

                                          Du kan nok nå trygt skrive inn Edmund Owusu sammen med de 4 andre veldig unge med proffkontrakt rett over tabellen. I lagoppstillingen til dagens internkamp står han på både lsk.no og rb.no som 1 av 3 innbyttere. Det betyr jo at han i hvert fall trener med A-laget en periode nå. Mener å huske at når man bytter kohort må man bli værende der i 14 dager.

                                          Kommentar

                                          Working...