Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Takk igjen. Hvor Owusu blei av var jeg lenge usikker på, men så også at han er med nå. Skjønner ikke helt åssen jeg kunne glemme Kaspers fulle fornavn denne gangen. Dermed har vi jo både Kasper og Jonatan i stallen. Men etter Jesper Westerberg gjentar vi vel neppe det eksperimentet med noen ny Jesper.
Takk igjen. Hvor Owusu blei av var jeg lenge usikker på, men så også at han er med nå. Skjønner ikke helt åssen jeg kunne glemme Kaspers fulle fornavn denne gangen. Dermed har vi jo både Kasper og Jonatan i stallen. Men etter Jesper Westerberg gjentar vi vel neppe det eksperimentet med noen ny Jesper.
gilbert
Beklager å kommentere i Stallen-tråden. Men det viktigste for å holde struktur på laget må være å hente/utvikle noen som kan ta rollen som tante Sofie!
Han kom fra Løvenstad til Lillestrøm som 13-åring i 2015. I dag kan vi gratulere Martin Bergum (19) med å ha gått hele utviklingsløpet i LSK - og med proffkontrakt og permanent plass i A-stallen!
Lillestrøm og Jerv er enige om en utlånsavtale for Erik Tobias Sandberg. I første omgang frem til 15. august - men der LSK har mulighet å hente 21-åringen tilbake på kort varsel.
Der står følgende fem spillere:
• Michael Nedgård Isaksen, draktnr. 44
• Simon Røthe Glover, draktnr. 41
• Greg Dylan Dusabe, draktnr. 42
• Jørgen Sveinhaug, draktnr. 40
• Nikolai Solberg, draktnr. 43
Last edited by 007; 15.05.2021, 21:10.
Begrunnelse: La til draktnummer på alle 5
(Lillestrøm G16 - Oppsal G16 3-3, 8-7 etter straffekonk) Trener Robin Ødegaard stormet banen etter at Nikaolai Solberg satte inn det avgjørende straffesparket som sendte G16-laget videre i NM.
Det står også at Henrik Langaas Skogvold den 14/5-21 ble lagt til som fullverdig medlem av A-stallen med draktnr. 32. Om dette er en feil (har skjedd før på denne lista) eller om det bare ikke er offentliggjort enda vet jeg ikke.
Har også lagt inn draktnr. derfra på de 5 B-listespillerne i mitt forrige innlegg 3 hakk over her.
Gjermund Åsen (29) smilte fra øre til øre da han ankom Åråsen i ettermiddag og skrev under på LSK-avtalen. Samtidig ønsker han å donere 10 000 kroner til de berørte etter skredulykken i Gjerdrum.
Last edited by gilbert; 19.07.2021, 11:22.
Begrunnelse: Lagt til lenke til lsk.no
I følge Romerikes Blad er Alex Craninx, som mange med meg har venta og regna med, sendt tilbake til Molde etter avbrutt låneopphold. Apipon Tongnoy er derimot henta hjem fra utlån til Skeid.
Tom Pettersson (31) signerte i dag på en kontrakt med Lillestrøm ut 2022-sesongen. Den svenske midtstopperen har virkelig følt seg ønsket av LSK, og gleder seg veldig til å fortsette karrieren på Åråsen.
Kommentar