Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Takk! Stadig nye og mer fullstendige navn dukker opp. Jeg må innrømme at jeg ikke før ganske nylig fikk med meg og førte inn i lista Ifeanyi Mathew Ayozie.
Velkommen til Lillestrøm, Knut-André Søyland Skjærstein (26)! Med signeringen av KFUM-keeperen føler sportssjef Simon Mesfin at LSK har fått på plass et av Norges beste keeperteam.
Philip Slørdahl (20) har tatt store steg siden han kom fra Sagene for tre år siden. Nå er den unge midtstopperen enig med sportssjef Simon Mesfin om en ny avtale ut 2023.
(Ser at NFF skriver fornavnene hans uten bindestrek og også endel andre nettsteder. Mens bl.a. LSK, RB og endel andre igjen skriver med. Og KFUM Oslo skriver med i spillerstallen, men uten i endel artikler. Så hva som er korrekt vet ikke jeg...)
Last edited by 007; 13.08.2021, 07:16.
Begrunnelse: La til opplysninger om skrivemåter på fornavn
Jeg har også notert meg at Oliver Henriksrud (kant/spiss, 08.08.2005), Henrik Skogvold (spiss/kant, 14.07.2004), Sharam Jabari (back/forsvar, 02.02.2003) og Maximilian Balatoni (stopper/forsvar, 16.03.2005), alle fire fra Lillestrøm eller Skjetten, har fått A-lagskontrakt fra 1.1.2021 og ut 2023, men lar dem foreløpig stå på sin egen lille liste, gitt alderen. Spissen Edmund Owusu (27.09.2004) har fortsatt samme type A-kontrakt (ut 2021), som han fikk alt i 2019. (Alderen for de øvrige er som vanlig den de fyller i løpet av året.)
Etter at Henrik Skogvold fikk sin debut mot Haugesund, fortjener han kanskje å tas inn på lista?
I dag signerte Gjermund Åsen på en ny toårskontrakt med Lillestrøm. Sportssjef Simon Mesfin er svært fornøyd med at Eliteseriens assist-konge kjøpes ut av Rosenborg-kontrakten og blir LSK-spiller på permanent basis.
Nyheter skal alltid først publiseres i nyhetstråden, deretter i andre tråder hvis det er interessant.
Her synes jeg du irettesetter feil person.
gilbert gjør en fantastisk jobb med å holde denne tråden oppdatert. Nyheten var alt publisert i spillertråden da han skrev innlegget sitt. Da bør ikke han holdes ansvarlig for ikke å ha oppdatert nyhetstråden.
Til min store forferdelse og skam er jeg nylig blitt gjort vennlig men bestemt oppmerksom på en grov og utilgivelig unnlatelsessynd (se innlegg fra Nosferatu i treningstråden):
Jeg har totalt unnlatt å få med meg korrekt navn på vår eminente finsk-tyrkiske midtbanespiller. Hermed er dette rettet opp, også i lista øverst i denne tråden.
Kommentar