Kort sammendrag ligger ute på Strømsgodsets hjemmesider: https://www.godset.no/nyheter/lsk-va...KB51E4yKMfriVg
Treningskamper 2021
Collapse
X
-
Kommentar
-
Det har omsider kommet noen intervju på lsk.no nå - sent, men godt!
Drømmeuke for Michael (17) / Lillestrøm (lsk.no)
Dagens trening bursdagsgaven Uranik (18) ønsket seg / Lillestrøm (lsk.no)Kommentar
-
👍 2Kommentar
-
Moro å se hvordan Ogbu, Matthew og Slørdahl har ferdigheter til å spille seg trygt ut under press. Kairinen litt usynlig, kanskje fordi han spiller på feil side?
Ser ut som vi mangler initiativ fra de tre foran. Ikke sett så mye til de to rutinerte på topp, mens Svendsen er delaktig, men blir løpt opp av samtlige spillere på banen, noe som begrenser han litt. Åsen sentral i spillet hittil.👍 1Kommentar
-
Fra LSK tidvis mange pasninger og få pasningsfeil. Det er fremgang. Med unntak av starten, så var de også mer kontante og mindre nøling, synes jeg.
Stort sett god innsats gleder.
En liten detalj: Synes å ane at innkast litt bedre enn i fjor (det skal ikke så mye til)
Kommentar
-
👍 2Kommentar
-
👍 2Kommentar
-
Bra kamp, tidvis veldig bra. En fantastisk frispillingssekvens i første omgang høydepunktet for min del.
Gledelig å se at vi klarer å holde oppe nivå når det antatt beste laget ble byttet ut, det tyder på en relativt jevn tropp. Vanligvis faller nivået i treningskamper når man bytter så mange.
👍 4Kommentar
-
Dette lover meeget godt! Sarp hadde overraskende nok ingenting å komme med etter de første ti minuttene. Hadde de i nærheten av toppet lag noen periode i dag? Kult at dominansen fortsatte etter alle byttene. Jeg er mest bekymra når stopperne er involvert, men kanskje jeg bare blir påvirket av det alle andre mener. Alle klarte seg jo veldig bra i dag!Kommentar
Kommentar