Hva skjedde med TLO?
Treningskamper 2021
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
Pluss i første
Mathew ser ut til å være bedre enn på mange år.
Svendsen gjør sin beste omgang for laget, men skulle gjerne sett at han brukte løpene til Vetle litt oftere
Mange gode løp fra DG og Ranger
Åsen bra og lur med ball
En del gode kombinasjoner og langpasninger som åpner motstander fullstendig
Kent Håvard virker litt mindre treningsstinn. Det jef har sett tidligere har virket veldig tungt og tregt
Negativt
Skade på TLO?
Taper ALLE luftdueller
DG må score når han får slike muligheter
Lar oss stresse ved høyt press i perioder👍 4Kommentar
-
Ser ikke helt at vi har dominert stort, syntes tvert i mot at første omgang har vært litt nedtur sammenlignet med spesielt S08 kampen. Usikker på om vi er elendige eller MIF er gode, men det var vel ikke noe stort sjokk at baklengs kom på dødball👍 1Kommentar
-
Kommentar
-
-
Kjenner jeg er glad jeg ikke holder med Mjøndalen. Kælking FK. Dette laget er vi bedre enn over 30 kamperKommentar
-
MHC har spilt bedre i hver eneste internkamp og treningskamp, var god i OBOS i fjor, er lokal, ung og har kontrakt over flere år.
Craninx er eldre og høyere.
Mest naturlig at det er Craninx vi satser på da. Må jo hjelpe folkene båre i Molde.Kommentar
-
👍 1Kommentar
-
Helt grei kamp. Når målene kommer som følge av corner, straffe og et veldig klønete selvmål rett etter at vi har bytta halve laget er man nødt til å se litt bak resultatet, og her synes jeg det var en del bra. Svendsen pigg, og Ogbu/Slørdahl virker veldig solide som stopperpar.
Dog er vi fortsatt pill råtne på dødballer. Alt kommer ned med snø på.
Det verste med kampen er at Lehne gikk ut med skade. Håper virkelig ikke det var noe alvorlig. Eriksen kan sikkert gjøre en OK jobb, og Braut blir god, men Lehne er ledestjerna der framme👍 5Kommentar
Kommentar