Synes Ogbu har klart seg godt som midtstopper
Treningskamper 2021
Collapse
X
-
Hmm, pussig. Jeg har sett noe helt annet. Jeg har sett et oppspillspunkt som har vunnet dueller, flikket videre, og vært god ut i fra forutsetningene. Tar med i betraktningen at jeg ikke har superhøye forventninger, men synes han har gjort det bra. Vi har jo ikke fått sett ham foran mål, men det er jo ikke hans feil. Synes han gjorde feil valg og middelmådig utførelse i vår siste overgansgmulighet, ellers så har han sett ut som et høyst brukbart alternativ til TLO. Jeg håper på mer fra Braut når han er tilbake, men så langt helt ok. Det er ikke hans feil at kampbildet er slik👍 4Kommentar
-
0-0
Kan bare istemme hva andre har skrevet. Slik som tidligere år er det veldig tilfeldig fremover. Mao på lykke og fromme. Det kan virke som vi tidvis styrer spillet ettersom vi drar ned tempoet og triller frem og tilbake i bakre firer. Så fort vi begynner å prøve å spille oss fremover sitter jeg med en følelse av at det kan fort bli skummelt bakover pga et brudd. Har kun skjedd ved et par anledninger i 1. men da er detantydning til panikk og kaos bak der. Kan vel slå fast at det ikke blir noen sambafotball i år. Antar det blir kamp om hvert eneste poeng i 0-0, 1-0, 0-1, 1-1 thrillere. Bare for å skru ned forventningene et par hakk👍 1Kommentar
-
Synes Ogbu har sett veldig sterk ut. Slørdal mer opp og ned. Slurvete med en del oppspill. Matthew synes jeg har vært svakere enn i de siste kampene. En del svake pasninger, men er jo ekstremt aktiv og sentral, og vond å spille mot. Svendsen synes jeg har vært vår beste så langt.👍 3Kommentar
-
-
-
-
-
-
👍 1Kommentar
-
-
Herregud så mange mål vi mister pga Gustavssons dårlige avgjørelser foran mål. Klink til i hvertfall da!Kommentar
-
👍 1Kommentar
-
-
-
Var det bare meg eller så Skogvold heltent ut? Tok sykt for seg! Gleder meg til å se mer av han.
Mathisen også gjør jo svært få feil, dette er jo et kupp!!!
Ogbu kupp!!!
Ranger helt sjef på backen!!
Svendsen kommer definitivt til å få et gjennombrudd i år, det er jo ikke tvil her.
Matthew må jeg også si tar mye ansvar, gull og ha på banen.
Dette blir veeeeldig spennende! Så kommer det et sommervindu, hvor Mjøndalenspilleren signerer gratis. I tillegg til at vi har penger i kassa til å hente det man trenger.👍 2Kommentar
-
Var det bare meg eller så Skogvold heltent ut? Tok sykt for seg! Gleder meg til å se mer av han.
Mathisen også gjør jo svært få feil, dette er jo et kupp!!!
Ogbu kupp!!!
Ranger helt sjef på backen!!
Svendsen kommer definitivt til å få et gjennombrudd i år, det er jo ikke tvil her.
Matthew må jeg også si tar mye ansvar, gull og ha på banen.
Dette blir veeeeldig spennende! Så kommer det et sommervindu, hvor Mjøndalenspilleren signerer gratis. I tillegg til at vi har penger i kassa til å hente det man trenger.
Svendsen ser utrolig lovende ut. Var jo et supertalent på u-landslag sammen med blant annet Haaland. Litt sent utviklet fysisk som har forsinket gjennombruddet, men fotballteknisk er han langt framme. Beste dribleren på laget og en helt enorm toppfart med ball. Kairinen, Mathew og Åsen – finn denne mannen på løp og få ham rettvendt, så er mye gjort👍 1Kommentar
Kommentar