Treningskamper 2021
Collapse
X
-
-
Treningskamp skal alltid tas med en klype salt. Likevel, etter 4 kamper mot lag vi må regne med å kjempe mot I samme området på tabellen synes jeg det har sett betryggende ut. Litt under pari i faser av spillet mot MIF, litt omstendelig til tider, men vi slipper til relativt lite bakover. Ogbu rensker bra unna. Crainix hadde et par bra redninger i dag, Ranger er en energispiller med herlig driv. Spennende kontringsspill med bra driv. Ikke uten bekymring her, men mye positivt å ta med seg.👍 1Kommentar
-
Svendsen var en sv de beste Idag men Eriksen holdt ikke følge med han. Han trenger en rask spiss partner.Kommentar
-
Enig i at Eriksens styrke ikke ligger i farta. Usikker på om TLO er så mye raskere? Det er vel der DG kommer inn og kan bidra. Det MÅ ikke være midtspissen som fyller den rollen. Eriksen fungerte som møtende spiss. Som rettvendt syntes jeg ikke at han var like god. Dette ble mer av det i 2 omgang. Jeg må si jeg håper på Braut som den primære utfordreren, men p.t. er det Eriksen vi har. I 1 omgang så ut synes jeg Eriksen løste rollen godt, minst like godt som jeg har sett TLO i lignende kampbilder. Som sagt, hadde jeg ikke de helt store forventningene. Tidligere i vinter har han sett veldig tung ut. Basert på det ble jeg positivt overrasket.👍 3Kommentar
-
Håper midtbanen vår ikke blir for stasjonere og klarer å utfordre en mot en når lagene blir liggende lavt mot oss. Synes det litt for ofte går litt for sagte når de kan vende og sette fart med ballen. Det er dette som gjør Ulrik Mathisen meget spennende.
Det blir utrolig spennende og følge Ranger denne sesongen og skal vi hente en stopper bør dette være på en hylle bedre en Solholm Johansen. Slørdahl kommer til å ta steg med tillit.Dette er en ball👍 1Kommentar
-
Enig, synes ikke Åsen komplementerer de som er her foreløpig. Han erstatter Kairinen på venstre og Kairinen blir feil type på høyre. Kairinen på venstre og en mer gjennombruddshissig spiller på høyre som Mathiesen tror jeg hadde vært mer komplimentært.👍 2Kommentar
-
et som gjør at jeg er litt skeptisk til Svendsen - TLO - Helland. Fryktelig lite fart og gjennombruddshissighet. Svendsen behandler ball raskt og er rask på de to første stegen, men etter det løper omtrent alle i tippeligaen han opp.Kommentar
-
Joda, men man kan fint gå i bakrom uten å være noe hurtigtog også. Kommer langt med godt tima løp. Husker til os med at Sundgot gikk i bakrom en gang!👍 1Kommentar
-
👍 1Kommentar
-
Han må vende for å kunne slå pasninger med venstre.
Ellers er det mye bra fra mange. Svendsen har et nydelig rykk og dribleferdigheter, men toppfarten hans blir litt for lav. Han kommer til å bli bra. Forsvaret og midtbanen er stabilt, og med tanke på at gi har Krogstad og Mathiesen på benken så håper jeg Bakke tilpasser seg motstander.
Offensivt var det heller labert, men vi får det nødvendige målet mot en motstander vi er tippet jevnt med hos de fleste.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?👍 1Kommentar
-
👍 1Kommentar
-
-
👍 1Kommentar
Kommentar