4-0, Åsen. Fantastisk kontring.
Treningskamper 2021
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
👍 1Kommentar
-
5-0 i sluttresultat. Sjanesestatistikk kanskje 6-6? Kamma med 2 i tverrliggeren, en feberredning fra keeper, en selvpåført nestenulykke fra keeper, en heading utenfor fra 4m, pluss noen halvsjanser. Vi scoret vel på alle våre feite muligheter og hadde noen tilløp her og der. Pluss til Helland, Baccay og Braut i første - sistnevnte mest pga 2 mål. Edh og Mathisen var jevnt gode i 90 min. Slørdahl virker litt nølende og usikker som sistemann som spilte hele kampen. Åsen som vanlig god og mye involvert👍 7Kommentar
-
Fin gjennomkjøring. Mot dette kamma laget burde vi vinne med 5-0. Mange forfall og mye ungt som spilte. Slapp til litt mye etter min mening. Men vi gjør jobben. Helland var bra og braut setter sjansene sine. Moden for mer spilletid nå som fotballformen kommer seg.👍 3Kommentar
-
https://www.rb.no/treningskamp-lsk-s...v/5-43-1596836
Kamp mot S08 nå, live på RB.
LSKs lag: (4-3-3)
Sveinhaug
Murugesapillai - Slørdahl - Balatoni - Solberg
Mathisen - Bergum - Krogstad
Svendsen - KHE - Seferi👍 4Kommentar
-
Pause. 0-0. Vi har styrt kampen, mot et Sarpsborg som starter med bl.a Muhammed, Fardal Opseth, Bojang, Skålevik mm.
Gøy å se unggutta, Murugesapillai, Solberg, Balatoni, Bergum levere på dette nivået. Svendsen og Krogstad litt i egen klasse. Slørdahl og Seferi også gode.
👍 3Kommentar
-
-
Hva skjer egentlig med talentsatsingen i LSK om dagen a. Alle er jo helt sjef! Vi har jo tydeligvis noen luksusproblemer på backplassene. Nicolay Solberg, ser jo meeeget lovende ut. Tar ut alt og alle!👍 5Kommentar
-
Solberg veldig god, Martin Bergum god i tre posisjoner. Sentral midtbane, stopper og høyre back. "Are you Rambekk in disguise?"👍 4Kommentar
-
Men hva skjer egentlig med dekning av kampen fra klubben sin side? Ingenting på lsk.no eller på sosiale medier. Jeg fikk heller ikke med meg at det skulle spilles kamp før jeg tilfeldigvis så det på RB i formiddag (her er det selvfølgelig en mulighet for at det er jeg som ikke har fulgt med). Overraskende svakt.Kommentar
Kommentar