Jeg kastet meg også på den, av god grunn. Det vi har sett i flere år nå. Jeg har vært en av de som forsvarte Lehne, mest fordi vi ikke hadde et reelt alternativ. Hvis Braut viser seg som et reelt alternativ, noe vi så noen positive tegn til, så blir presset på Lehne større. Det er bare en god ting. Den samme saken med manglende ledere. Vi solgte vår siste leder til Brann. Etter det har det vært mangelvare, spesielt på midten. Et visst håp når det gjelder Åsen, tror han kan ta rollen, men på midten var det få som viste seg fram på denne kampen. Ville aldri blitt påpekt hvis det ikke var noe som har vært en rød tråd i lang tid.
Legger akkurat så mye i kampen som den fortjener, men når det er det eneste vi kan snakke om bortsett fra overgangsrykter, så er det vel greit med noen synspunkter. Bakken (ikke Øde-) så heit ut i et par treningskamper i fjor vår. Det ble berømmet, men det var vel ingen som på alvor mente at han skulle tre inn i førsteelveren for det. Braut kan imidlertid vise seg å være den spilleren, og det er rimelig at det blir diskutert, men ikke konkludert basert på kampen.
Legger akkurat så mye i kampen som den fortjener, men når det er det eneste vi kan snakke om bortsett fra overgangsrykter, så er det vel greit med noen synspunkter. Bakken (ikke Øde-) så heit ut i et par treningskamper i fjor vår. Det ble berømmet, men det var vel ingen som på alvor mente at han skulle tre inn i førsteelveren for det. Braut kan imidlertid vise seg å være den spilleren, og det er rimelig at det blir diskutert, men ikke konkludert basert på kampen.
Kommentar