Er jeg den eneste som vil ha Åsen frem i banen? Jeg tror han kommer mer til sin rett som venstreving hvor han kommer inn i rommet foran stopperne.
Treningskamper 2021
Collapse
X
-
Ja, hvis du med fram i banen mener venstreving så tror jeg kanskje du er den eneste.
Åsen passer helt klart best sentralt i banen hvor han er enda mer involvert i spillet og kan strø rundt seg med kreative og presise pasninger.👍 1Kommentar
-
👍 2Kommentar
-
Synes det mest optimale med de tre mest naturlige førstevalgene vi har nå er å spille med to sittende og en offensiv. Åsen blir da den mest offensive og Kairinen og Matthew de sittende. Om man kaller det 433 eller 4231 er egentlig ikke så viktig. I fjor forsvarte vi oss ofte i 442 med Krogstad forran midtbanen, og det er heller ikke unaturlig at en av indreløperne er mer offensiv. Så kall det gjerne indreløper, men jeg vil ha Kairinen mye dypere i banen enn Åsen.Kommentar
-
Synes det mest optimale med de tre mest naturlige førstevalgene vi har nå er å spille med to sittende og en offensiv. Åsen blir da den mest offensive og Kairinen og Matthew de sittende. Om man kaller det 433 eller 4231 er egentlig ikke så viktig. I fjor forsvarte vi oss ofte i 442 med Krogstad forran midtbanen, og det er heller ikke unaturlig at en av indreløperne er mer offensiv. Så kall det gjerne indreløper, men jeg vil ha Kairinen mye dypere i banen enn Åsen.
Kan kanskje Mathisen passe i den offensive midtbanerollen i en slik formasjon, når Åsen ikke spiller? Fra da han ble signert:
- Han er en midtbanespiller med et spennende potensial som vi har planer om å dyrke i en indreløperrolle. Han er god til å passere ledd og motstpillere med ballen i beina, har god frekvens og solide basisferdigheter. En ung og fremadstormende spiller som skal gjøre alt som skal til for å bli best mulig, sier Mesfin.Kommentar
-
Synes det mest optimale med de tre mest naturlige førstevalgene vi har nå er å spille med to sittende og en offensiv. Åsen blir da den mest offensive og Kairinen og Matthew de sittende. Om man kaller det 433 eller 4231 er egentlig ikke så viktig. I fjor forsvarte vi oss ofte i 442 med Krogstad forran midtbanen, og det er heller ikke unaturlig at en av indreløperne er mer offensiv. Så kall det gjerne indreløper, men jeg vil ha Kairinen mye dypere i banen enn Åsen.
Blir uansett spennende å se trioen sammen, når Kairinnen er klar og arbeidstillatelsen til Matthew forhåpentligvis løser seg👍 1Kommentar
-
Treninga som ble sendt på rb.no i dag var vel ikke så mye å få ut av. Får håpe det snart kan bli en treningskamp, og selvfølgelig at Karinen og Matthew (og Braut) blir klare sånn at vi snart kan få se noe som ligner på laget slik det vil bli.Elska þetta félagKommentar
-
Treningskampen mot Tromsø neste fredag er avlyst Fra artikkel på LSK.no:
"Den planlagte treningskampen mot Tromsø neste fredag er avlyst etter at det er blitt bestemt at lagene i Eliteserien maks kan gjennomføre fem treningskamper før seriestart."
Litt av en oppkjøring dette har blitt..... Tror vi kan bli veldig skadelidende av dette med såpass store utskiftninger i troppenKommentar
-
Treningskampen mot Tromsø neste fredag er avlyst Fra artikkel på LSK.no:
"Den planlagte treningskampen mot Tromsø neste fredag er avlyst etter at det er blitt bestemt at lagene i Eliteserien maks kan gjennomføre fem treningskamper før seriestart."
Litt av en oppkjøring dette har blitt..... Tror vi kan bli veldig skadelidende av dette med såpass store utskiftninger i troppenKommentar
-
Eurosport skriver følgende:
Koronapandemien gjør nemlig at sesongoppkjøringen må foregå i mer hjemlige trakter. Her får du en oversikt over hvilke motstandere ditt lag møter i vinter.
På Eurosports oppdatering står det for øvrig at Brann-B/G er avlyst/utsatt. Men det står ikke at vår kamp mot Tromsø er avlyst! Det ser ut som den første treningskampen vår blir mot Sarp 26. februar, fredag om en uke.
LILLESTRØM
5. februar: LSK – Raufoss (avlyst/utsatt)
12. februar: LSK – Ull/Kisa (avlyst/utsatt)
19. februar: LSK – Tromsø
26. februar: Sarpsborg – LSK
5. mars: LSK – Stabæk
13. mars: LSK – FFK
20. mars: LSK – Odd
29. mars: Molde - Lillestrøm
Elska þetta félagKommentar
Kommentar