Gjermund Åsen
Collapse
X
-
"Flere klubber ønsket seg midtbanespilleren som i første omgang leies fra RBK den kommende sesongen. LSK har også opsjon på å kjøpe Åsen ut av kontrakten med Rosenborg."Last edited by Kanarivogel89; 29.06.2021, 14:37.👍 13Kommentar
-
Gjermund Åsen er irritert på og kritiserer Ranger for å feire utligninga på overtid. Neste gang får han faen meg ta med seg ballen og legge den på midtstreken for å gå for seiersmålet. Det er slike gutter nye LSK trenger!! Herlig spiller og vinnerskalle.Elska þetta félag👍 7Kommentar
-
Fin type. Profesjonell hele veien. Flink til å være nest sist. Har dessverre brent altfor mange store sjanser. Synes også mangelen på fart blir i overkant synlig på kontringer/gjennomspill. Gull verdt i en ung/urutinert tropp. Usikker på om han forsvarer plassen på sikt.👍 2Kommentar
-
👍 2Kommentar
-
Han er en gud for laget, håper det gir han en større verdi å bli med på å skape fremtidens LSK enn noen usle kroner fra en annen klubb. Hos oss blir han stjerne, hos bart blir han benka________________________
TB👍 1Kommentar
-
Romerikes Blad skriver i dag at LSKs opsjon, som kan innløses før 1. desember, skal være på rundt 1.5 millioner. Klubben og Mesfin er klart innstilt på å innløse opsjonen, men gir Åsen ro til å konsentrere seg om kampene en stund til, uten å mase.
gilbert👍 12Kommentar
-
-
Enig. Uten tvil.
Til tider litt ujevne prestasjoner , men topp nivået hans utgjør ekstra poeng for oss.
selv om jeg ikke har ‘ inside information ‘ på dette , så virker det som hans vinner mentalitet og erfaring , smitter over på de resterernde til føle seg som vinnere i stedet for tapere , som vi var siste sesong i TL…Kommentar
-
Ligger vel litt i kortene at Åsen og Mesfin blir enige om ny kontrakt om ikke så lenge, han og Helland har betydd ekstremt mye for hele laget. Og de ser jo ut til å trives godt i Lillestrøm også.👍 7Kommentar
-
Mats og Gjermund sto igjen til slutt etter at alle de andre spillerne hadde begynt å gå mot garderoben for å takke fansen etter Bodø-kampen. Ingen tvil om hvor han har lyst til å være neste år. Flott fyr (han må bare score litt oftere på sjansene han får...).Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum👍 6Kommentar
-
Han er ingen Messi med ballen i beina, men FOR en sjef!👍 5Kommentar
-
Kanskje jeg "banner i kjerka nå " ? Jeg har/er vært begeistra for spilleren og ikke minst typen han er ,som egentlig er "leie soldat" , men likevel virker som elsker klubben allerede....
Mulig jeg etter hvert har forventa meg for mye av han , men nå over en litt lengre periode , synes jeg han virkelig har under prestert , i forhold til forventningene.
Ja , han er ganske høyt oppe på assist statistikken , men det var for det meste første 10 kampene , siste 8 er det vel 3 av dem ?
Men måla som er det viktigste når du spiller blant de topp 3 , er han nesten "vaksinert" for. Det er ikke bare midtspissen vi skal forvente mål av.
Siste periode , har han virkelig slurvet med ballen , han virkelig prøver , men jeg synes han ikke får det til dessverre ....
Ingen tvil om at han , etter uttalelser jeg har hørt/sett fra lag kamerater og trenere , at han og Helland har endelig fått litt "vinner mentalitet" inn i gruppa , som tydeligvis har smittet over på resten av gjengen.
Men er dette mannen å "gå all inn " for å få med videre etter denne sesongen ?
Jeg begynner litt å tvile , det kan vel kanskje finnes yngre og spennende venstre kanter der ute , som kanskje kan bidra bedre der , selv om de kanskje ikke kan bidra like mye i garderoben ennå da ? Spørsmålet er hva vi er ute etter fremover , for å utvikle oss enda mere ?Last edited by Playboy1; 12.09.2021, 01:38.👍 3Kommentar
Kommentar