Gjermund har jo kvaliteter. Men må spille i en bred vingrolle der han kan pumpe legg. Nytter ikke å bruke han andre plasser. Ved å dyrke ekstremferdigheten hans kan vi få mer ut av han. Så er spørsmålet om det er best for lagets total
Gjermund Åsen
Collapse
X
-
-
Helt riktig. I systemet til Bakke/Myhre hadde han en skreddersydd rolle som fremhevet ferdighetene hans. Det hjalp i tillegg at han hadde en Dragsnes som aldri ble sliten med seg i det oppbyggende. Gud, som jeg savner den venstresiden med Pettersson, Dragsnes og Åsen. Å spille ham i midtbaneleddet er totalt meningsløst. Han har ikke frekvensen.👍 5Kommentar
-
Jeg mener vi får en bedre totalpakke med Elkær som har en like god, om ikke bedre, pasningsfot, bedre avslutter, og mer fart. Elkær har noen tibg han må jobbe med, men totalt sett vil jeg heller se han enn Åsen på banen. Ideelt sett bør vi plassere Elkær og Va på hver sin ving, og hente en venstreback og indreløper i løpet av dette vinduet.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?👍 3Kommentar
-
Jeg mener vi får en bedre totalpakke med Elkær som har en like god, om ikke bedre, pasningsfot, bedre avslutter, og mer fart. Elkær har noen tibg han må jobbe med, men totalt sett vil jeg heller se han enn Åsen på banen. Ideelt sett bør vi plassere Elkær og Va på hver sin ving, og hente en venstreback og indreløper i løpet av dette vinduet.Kommentar
-
EDIT: må legges til at han hadde sylskarp kommentar til Vesle Skjærvik i går: "Kanskje han føler at han har noe uoppgjort her. Det er i hvert fall litt engasjement i han. Det var null engasjement da han var her, så kanskje de har fått litt fyr i han nå."Sint og tverr på felt NKommentar
-
Jeg mener vi får en bedre totalpakke med Elkær som har en like god, om ikke bedre, pasningsfot, bedre avslutter, og mer fart. Elkær har noen tibg han må jobbe med, men totalt sett vil jeg heller se han enn Åsen på banen. Ideelt sett bør vi plassere Elkær og Va på hver sin ving, og hente en venstreback og indreløper i løpet av dette vinduet.Kommentar
-
👍 3Kommentar
-
Flott fyr. Om dagen peker han seg ut som den tregeste i Norges tregeste tropp. Veiver febrilsk med armene slik at han hvertfall er i synsfeltet til motstanderen. Ellers må man jo bare konstanterer at man spiller 10 mot 11 defensivt med Åsen på banen. Er nok en av flere faktorer til at det renner inn bakover. Har som flere lim under skoa med en aksjonstid og -radius som gjør at dueller og forsvar/angrep på små flater er fullstendig håpløst. Innleggene han leverte mot Tromsø var jo dessverre på et nivå at jeg ikke fatter at han forsvarer en plass på laget. Nå trenger vi vel heller ikke snille gutter på banen.👍 6Kommentar
Kommentar