Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Breddeorakel Jørgen Tjernås tipper oss på 10. plass. Fornuftige betraktninger i mine øyne.
Dog er jeg av den oppfatning at Slørdahl er et knepp foran Garnås i den forventede elleveren, og i tillegg er vel heller ikke Craninx nødvendigvis garantert en startplass, basert på hans prestasjoner i de to første treningskampene.
Tjernås nevner også "Fire gode alternativer til tre plasser på midtbanen (..)" som en styrke, og sikter til Kairinen, Mathew, Åsen og Krogstad, men det finnes fem meget gode alternativer etter min oppfatning. Tror Ulrik Mathisen kan ta kvantesprang i årets sesong.
Noen som har sett noe fra VG? De pleide jo å ha ganske omfattende analyse av lagene med tabelltips. Har ikke klart å finne noe, men VG er jo ikke akkurat lett å søke i...
En litt aldrende profil i en ellers spennende angrepsrekke - det er dét Lillestrøm satser på at skal gjøre susen i comeback-sesongen 2021. Det evige spørsmålet er om Pål André Helland (31) blir kvitt skadene denne gangen.
Etter å ha skumlest må dette være den dårligste analysen jeg har sett så langt. Blant annet får midtbanen og angrep like god karakter og Craninx beskrives som "Trygg.". Dette er skrevet av noen som bare sånn halvveis følger med.
Etter å ha skumlest må dette være den dårligste analysen jeg har sett så langt. Blant annet får midtbanen og angrep like god karakter og Craninx beskrives som "Trygg.". Dette er skrevet av noen som bare sånn halvveis følger med.
Slett "analyse" dette. Halvparten dreier seg om Helland. Selv har jeg nesten glemt at vi hentet ham. Er så mange andre spennende typer i troppen nå.
Både vg og J. Tjernås har altså DG på venstreving? Har han spilt der før, litt rart at vi ikke har brukt han der i oppkjøringa om Bakke tenker å bruke han der når Helland eventuelt er klar.
Både vg og J. Tjernås har altså DG på venstreving? Har han spilt der før, litt rart at vi ikke har brukt han der i oppkjøringa om Bakke tenker å bruke han der når Helland eventuelt er klar.
Mang en forumbruker har han også på venstreving, hvis Helland tar høyrekanten er tanken at DG skal søke bakrom innover fra venstre. En god idé, synes jeg.
De siste par kampene har mye handla om å sette en ellever, og uten Helland er han nok tilbake på høyrekanten - tror ikke vi skal regne med at Helland spiller så mange kamper fra start første halvdel av sesongen..
Jeg mener også GD på venstrekanten er en bra ide, men om trenerene har det i bakhodet så er det rart å ikke ha testa DG på venstre i en eneste trenings eller internkamp i år.
Jeg mener også GD på venstrekanten er en bra ide, men om trenerene har det i bakhodet så er det rart å ikke ha testa DG på venstre i en eneste trenings eller internkamp i år.
DG er en rutinert spiller, forskjellen fra Venstre og Høyre er ikke så stor. Ikke så rart at han ikke har blitt brukt der i treningskamp spør du meg. I tillegg så har han spilt mye på Venstre i Sverige også.
Kommentar